Testing, one, two ...
Op basis van
Ben het wel met je eens dus...
... wordt heel Asus afgezeken. Zwaar ononderbouwd imo.Ik had hoge verwachtingen van dit bord maar helaas gaf hij 3 weken na aankoop de geest en starten nooit meer op.
Ben het wel met je eens dus...
[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 12-01-2007 10:23 ]
Mee eens ... zwak verhaal. Meer klaagzang zonder onderbouwing. Een DOA kan gebeuren (defect binnen een maand), reageer normaal, meld het aan bij de winkel waar je het gekocht hebt en ruil het om. Standaard procedure.
... gecensureerd ...
Als zijdelingse noot in een survey of user review is het niet erg om aan te geven welke ervaringen je hebt met betrekking tot de fabrikant, maar laat het niet de intentie en hoofdmoot zijn. Dan onstaat er in het overzicht een vertekend beeld omdat de ingevulde score ingevuld zijn naar aanleiding van de (slechte) ervaringen van de fabrikant en laat je datgene waarvoor de Productsurvey voor is bedoeld juist achterwege. Ergo, een zijdelingse noot is helemaal niet erg, maar laat het niet meespelen in de beoordeling van het product en ook niet als thema.hardware-lover schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:21:
Is deze survey op zijn plaats? Ik zet er persoonlijk mijn vraagtekens bij.
De survey staat inmiddels onder bewerking van de gebruiker. De bezoeker zal dus een editorlogin voor zijn neus krijgen.
^^
Vandaar dus, kon hem al niet openen.
Sowieso lijkt me de uitspraak "ik had hoge verwachtingen" nogal een persoonlijk iets.
Vandaar dus, kon hem al niet openen.
Sowieso lijkt me de uitspraak "ik had hoge verwachtingen" nogal een persoonlijk iets.