Toon posts:

Cisco ASA 5510 rackmount

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Een tijd geleden heb ik onze Cisco ASA 5510 ontvangen en ben gaan configureren.
Nu ik klaar ben is het de bedoeling dat de ASA in een 19" rack komt te hangen.

Nog nooit heb ik problemen gehad met het ophangen van hardware maar dit....

Bij de ASA zitten maar 2 kleine brackets om hem mee op te hangen.
Als ik de handleiding bekijk zetten ze deze brackets aan de achterkant van de ASA maar de volgende afbeelding laat weer zien dat ze aan de voorkant zitten :S

Het kan zijn dat je ze voor of achter kan plaatsen maar 2 brackets lijkt me totaal niet sterk genoeg!

Weet iemand of ik ze echt maar met 2 brackets moet vastmaken?

Alvast bedankt!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
normaal leg je 't ding op beugels in je kast en dienen de "oortjes" er alleen voor om te zorgen dat je 't apparaat niet uit de kast duwt als je er kabels in stopt

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik m op onze riverstone glas bak liggen.
Deze wordt niet warm.

Tevens heb ik de ASA vastgezet aan de brackets.

-----
En toch ben ik van mening dat het niet duidelijk in de handleiding van Cisco staat.

Verwijderd

Zo'n ASA5510 is toch gewoon de opvolger van de PIX515?
Die hebben wij inmiddels in groten getale opgehangen in diverse patchkasten, gewoon aan de bijgeleverde oortjes...
Deze kunnen bij de 515 gewoon aan de voor- of aan de achterkant worden gemonteerd, waarbij 'voor' de plastic kant is, en 'achter' de kant met alle aansluitingen. Ik monteer ze zelf altijd 'achterstevoren' zodat je makkelijk bij de kabels kunt en de lampjes goed ziet.
Nadeel is dan wel dat je de stekker voor 220V ook voorin steekt, en die wil nog wel eens wat ver naar voren steken. Dit los ik bij ruimtegebrek vaak op door een haakse Euro stekker te gebruiken. Komt overigens niet heel vaak voor...