Toon posts:

Flash: .FLV wordt NIET ingeladen als site online staat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen,

Ik ben bezig een website te maken in flash. Ik maak gebruik van een main stage waarin ik .swf pagina's laad in een moviecliploader. Op 1 van mijn pagins's heb ik een .flv movieclip staan. Lokaal werkt hij prima maar als ik alles online zet wordt het niet geladen. Alles staat op de server hetzelfde als wanneer ik het lokaal test. De .flv staat ook op de server samen met de skin van de player.
Iemand een idee, denk zelf dat het aan de server ligt. Maar ook dit lijkt me sterk omdat ik voor "progressive download from server" heb gekozen toen ik de movieclip in elkaar zette.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn??

thnx already _/-\o_

• Mr1ncr3d1bl3
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:54
afaik heeft het te maken met MIME-types, maar de oplossing is simpel:
Hernoem de .flv naar .zip en laadt die in :)

Verwijderd

Topicstarter
MIME types op de server?
En een .zip kan je niet inladen in een flash player
het moet zelfs eerst een .mov zijn die flash zelf omzet naar .flv. dus dat zie ik niet werken eerlijk gezegd

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 20:08

dominic

will code for food

Als je je SWF compiled kun je opgeven of ie alleen local files of alleen netwerk files mag accessen, daar zit je probleem. (Publish settings) Mits je Flash 8 gebruikt.

Edit:

Om precies te zijn, kijk in Flash 8 bij Publish: Settings button, dan de onderste optie Local Playback Security op Access network only zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door dominic op 12-01-2007 10:05 ]

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Geprobeerd, helpt ook niet.

• Mr1ncr3d1bl3
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 09:33:
MIME types op de server?
En een .zip kan je niet inladen in een flash player
het moet zelfs eerst een .mov zijn die flash zelf omzet naar .flv. dus dat zie ik niet werken eerlijk gezegd
Het is ook niet echt een .zip, je noemt m alleen zo...
We hebben hier hetzelfde probleem gehad en deze oplossing werkte... weet ook niets van MIME types ofzo, hier gebruiken ze een Windows 2003 met IIS, maar zo'n soort error kreeg ik.

Is ook al weer een tijd geleden.. ik zal straks even kijken of ik code uit de player kan vinden en hoe die hier werkt...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt maar ik heb hem al werkend gekregen. Net de movieclip opnieuw opgebouwt met direct een verwijzing naar de flv op de server. Denk dat dit en "access network files only" het gedaan hebben.

Toch bedankt voor alle hulp

grtz,

wes

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 14:13 ]

Pagina: 1