Toon posts:

Windows xp theme herstel

Pagina: 1
Acties:
  • 873 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem.
Ik heb een met een programma een vista omgeving geinstalleerd op mijn windows XP.
Later heb ik het verwijdert alleen blijven nu de iconen zoals Vista en is mijn startmenu niet meer zichtbaar. (de knop start is zichtbaar maar je ziet alleen een randje om het menu heen en zie verder niks dit is echter alleen bij classic start menu en niet bij de nieuwe)
Ik kan hem wel terug zetten naar Windows XP theme, maar iconen en startmenu blijven dus een probleem.
Weet iemand hoe ik alles weer gewoon standaard krijg (zonder dat ik XP opnieuw moet installeren of systeemherstel moet doen?)

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Hoe heette dat programmaatje ook alweer... het is iig de uxtheme.dll die opnieuw moet worden geinstalleerd volgens mij. Dan kun je je standaard Windows thema weer gebruiken.

hmm UxTheme patcher ofzo, http://www.softpedia.com/...indows-XP-SP2-Final.shtml
die kun je proberen iig.

Verwijderd

start -> uitvoeren, sfc /scannow ?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je uxtheme.dll bestand patchen is niet nodig. Wat je kan doen is met TweakUI je iconcache opnieuw opbouwen. Alle iconen zouden dat weer moeten zijn wat ze horen te zijn. Daarna kan je nog sfc /scannow proberen om je classic startmenu weer te laten werken als dat nog niet is opgelost.

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb systeemherstel gedaan en dat heeft gewerkt.
Toch bedankt altijd handig om te weten :)