Ik heb pas een nieuwe mp3 speler gekocht nl:
De Cowon iaudio U3 2gb
USB 2.0
USB mass storage : USB Flash Drive
Ik heb Windows XP met service pack 2
Volgens de handleiding zou mijn Windows XP het apparaat moeten herkennen als een verwisselbare schijf wanneer ik hem aansluit op mijn pc.
Wat bij mij gebeurd is het volgende:
Ik stop hem in de USB port en ik moet een minuutje wachten en dan hoor je dat detectie geluidje. dan geeft ie aan dat ie een USB device heeft gevonden maar herkent hem niet. en dan staat ie bij apparaatbeheer als Onbekend Apparaat. klik ik eigenschappen dan staat er dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Andere usb poorten gebruikt.
Op een computer van een kennis geprobeert (daar doet ie het gewoon zoals het hoort)
Ik snap er niets meer van,
Alvast bedankt
De Cowon iaudio U3 2gb
USB 2.0
USB mass storage : USB Flash Drive
Ik heb Windows XP met service pack 2
Volgens de handleiding zou mijn Windows XP het apparaat moeten herkennen als een verwisselbare schijf wanneer ik hem aansluit op mijn pc.
Wat bij mij gebeurd is het volgende:
Ik stop hem in de USB port en ik moet een minuutje wachten en dan hoor je dat detectie geluidje. dan geeft ie aan dat ie een USB device heeft gevonden maar herkent hem niet. en dan staat ie bij apparaatbeheer als Onbekend Apparaat. klik ik eigenschappen dan staat er dat er geen stuurprogramma is geinstalleerd.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
Andere usb poorten gebruikt.
Op een computer van een kennis geprobeert (daar doet ie het gewoon zoals het hoort)
Ik snap er niets meer van,
Alvast bedankt