Toon posts:

Voodoo2 Sneller als GeForce MX2 ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik UT speel op 1024x768 draait het voor geen meter... rond de 45 fps als ik em op 800x600 zet gaat ie heeeel ietjes omhoog rond de 48 a 50 fps

Mijn oude Voodoo2 zat op 800x600 rond de 55 :? :? :?

Hebben jullie misschien goede instellingen voor mij (BIOS, 3D Tweaker, etc.)

Alvast Bedankt

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Onder OpenGL of DirectX?

Verwijderd

Topicstarter
Direct 3D

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oeps (dacht dat het om een TNT2 ging)

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
UT is oorspronkelijk een glide engine en daar is die voodoo2 natuurlijk zeer goed in:)

maardenk toch dat er iets mis is met je mx want die is toch snel genoeg om da ook deftig te draaien in 800

Verwijderd

Ik had een PII-266 met een VooDoo II en nu een zie beneden. Het leuke is dat Unreal nauwelijks beter draait dan vroeger. Dit komt omdat Unreal op het lijf geschreven is van de VooDoo based kaarten (Glide). Probeer maar eens een spel dat het moet hebben van Direct3D (b.v. DF3) dan zie je pas echt verschil in het voordeel van de GF..

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

UT draait schitterend op een geforce2, ik heb dan wel geen mx, maar dat maakt geen 60 frames uit.

Het lompe was die gasten van waar ik mijn bak gekocht had vergeten waren de agp aan te zetten, stond in de info op 0x, en toen kreeg ik op 1024 ook maar 20 frames. maar nu staat dat dus op 4x, en ik krijg gemiddeld zo'n 90 frames over een war of ffa game.

't wel waar dat de Unreal engine een glide engine is, en ik hoop dat ze dat bij de volgende game op deze engine veranderd hebben. je wil niet weten hoe vloeiend alice bijvoorbeeld loopt op 32bits 1024. :) en dat is toch wel ff wat gedetailleerder dan UT.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
waar kan je de AGP aan zetten dan ?
ik wil em op 2x laten lopen

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 14:20
ter informatie: Alice is gebaseerd op de quake3 engine

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-06 13:51

Clay

cookie erbij?

Op zaterdag 03 februari 2001 12:47 schreef catfish het volgende:
ter informatie: Alice is gebaseerd op de quake3 engine
jah, dat staat ook op de verpakking. En dat is ook het hele punt, de Q3 ingine is juist NIET een glide engine, daarom loopt dat 10 keer beter dan UT op een non-glide kaart.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

UT is best een mooi spel maar de coduh is zo brak als wat. Vandaar dat je ooit last kunt hebben van deze rare dingen...

>:)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik haal op 1024 op 32 bit alles high ongeveer 55-70 fps

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
Metal is een API die evensnel is als glide. Jammer voor jullie dat het alleen voor S3 kaartjes is, want de kwaliteit is 1000 keer beter dan die van glide.
Als ik mijn vorige kaart (savage4) op D3D liet spelen, kreeg ik 20FPS. Als ik em in Metal liet draaien, kreeg ik meestal 40-45 FPS op dezelfde resoluties. OpenGL draaide al helemaal k*t.
Pagina: 1