Ik heb een probleem bij het spelen van fifa 2007. Als ik het spel opstart, werken alle ingame menu's etc vloeiend en heb ik verder geen problemen.
Als ik echter aan een wedstrijd begin, wordt het geheel traag als stront
Nu mag ik er vanuit gaan dat het probleem niet bij mijn systeem ligt, aangezien ik ruim aan de minimale systeemeisen voldoe:
- AMD64 3000+
- 512 MB
- Geforce FX5600 (128MB)
Toch loopt het spel op de een of andere manier erg traag. Ik heb het geprobeerd op de laptop van een huisgenoot (met circa de gehalveerde rekenkracht van mijn pc) en daar loopt het vloeiend.
Zelfs op de laagste instellingen veranderd er helemaal niets aan de speelbaarheid van het spel.
Ik heb al een tip van internet geplukt (iets met het draaien in windowed-mode), maar ook dat mocht niet baten.
Wie o wie kan mij hierbij helpen?
Als ik echter aan een wedstrijd begin, wordt het geheel traag als stront
- AMD64 3000+
- 512 MB
- Geforce FX5600 (128MB)
Toch loopt het spel op de een of andere manier erg traag. Ik heb het geprobeerd op de laptop van een huisgenoot (met circa de gehalveerde rekenkracht van mijn pc) en daar loopt het vloeiend.
Zelfs op de laagste instellingen veranderd er helemaal niets aan de speelbaarheid van het spel.
Ik heb al een tip van internet geplukt (iets met het draaien in windowed-mode), maar ook dat mocht niet baten.
Wie o wie kan mij hierbij helpen?