Ik draai momenteel een P2P TV test station. Hiermee zend ik d.m.v. P2P videocontent uit op het internet. Voor het testen maak ik gebruik van een lokaal .wmv bestand. Nu wil ik het signaal vanaf digitenne wat aankomt in een .ts extensie realtime encoden naar .wmv. De reden van .wmv is dat de broadcast software momenteel alleen deze extensie nog ondersteund.
Ik ben dus opzoek naar een stukje software voor het realtime encoden van .ts naar .wmv welke draait op Windows XP en het zou mooi zijn als het freeware is. Ik ben ondertussen al eventjes aan het zoeken op Google e.d. maar ik kan niet echt iets concreets vinden.
Wel kom ik soms "WMAsfWriter" tegen, maar als ik daarmee zoek op Google dan wordt ik er ook niet veel wijzer van.
Wie weet of dit uberhaupt wel mogelijk is en zo ja, met welke software?
Ik ben dus opzoek naar een stukje software voor het realtime encoden van .ts naar .wmv welke draait op Windows XP en het zou mooi zijn als het freeware is. Ik ben ondertussen al eventjes aan het zoeken op Google e.d. maar ik kan niet echt iets concreets vinden.
Wel kom ik soms "WMAsfWriter" tegen, maar als ik daarmee zoek op Google dan wordt ik er ook niet veel wijzer van.
Wie weet of dit uberhaupt wel mogelijk is en zo ja, met welke software?