Modereren - 'Terug naar vorige pagina' knop

Pagina: 1
Acties:

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Topicstarter
Ik denk laat ik ook maar is gebruik maken van mijn 'recht' om iets te modereren op de front page (nieuws comments.)
Wat mij hierbij opviel was ten eerste de niet zo fancy dropdown boxes, maar dat maakt nu even niet uit, en ten tweede de 'Terug naar de vorige pagina' knop. Het gebruikt als href: javascript: history.go(-1), oftewel terug gaan in de browser geschiedenis. Heel leuk en handig, alleen krijg ik na het submitten van de mod score en na op die terug knop gelikt te hebben een melding van firefox of ik opnieuw wil "post"en.
Kan hier wat aan gedaan worden en gewoon een echte link naar de pagina waar ik was, zodat ik niet meer nog een extra keer moet klikken voordat ik terug kan gaan met comments lezen (wat natuurlijk zeer veel tijd en moeite kost)

Bedankt!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Best wel een goed idee, want als je inderdaad een aantal reacties hebt gemodereerd en je wil teruggaan naar de vorige pagina dan krijg je die vraag voorgeschoteld. Als je die vraag vervolgens positief beantwoord dan worden alle reacties nogmaals gemodereerd, wat voor de geregistreerde gebruiker en de crewleden met de satus Lief Adje of PowerMod betekent dat hij/zij nogmaals de reactie modereert. Hierdoor geven gebruikers een extra score van nul mee aan de reactie (omdat ze de reactie al gemodereerd hebben en elke reactie maar één keer kunnen modereren) terwijl de cewleden met status Lief Adje of hoger de reactie nogmaals een score toekennen (omdat zij rechten hebben om meer dan eens een reactie te beoordelen).

Ik weet dat er geen ingrijpende veranderingen op korte termijn worden doorgevoerd, maar het zou wel mogelijk moeten zijn om aan de hand van de referer (of wat dan ook, ik ben geen webdevver :P) te moeten terugkeren naar de vorige pagina. Hoewel in dit opzicht wel die hele regel weggelaten kan worden, want iemand die zojuist zijn moderaties heeft doorgevoerd, heeft niet echt de behoefte om nogmaals de reacties te zien. In mijn optiek kan die history.go(-1) weggehaald worden, want er zijn genoeg manieren om naar de frontpage of een andere thread te gaan.