Toon posts:

Kpn ontvanger coaxiaal op tv geen geluid wel beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn kpn ontvanger doorgelinkt naar mijn pc om op te kunnen nemen heb kanalen gezocht waaronder de kpn ontvanger zegt maar waar je goed beeld op krijgt maar ik krijg geen geluid

iemand een idee?

gr,

wesley

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waarschijnlijk heb je alleen je video doorgelinkt en niet je audio :) Hoe heb je dat ding uberhaupt aangesloten :? Want zo kunnen we d'r niet echt een touw aan vastknopen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:56:
Waarschijnlijk heb je alleen je video doorgelinkt en niet je audio :) Hoe heb je dat ding uberhaupt aangesloten :? Want zo kunnen we d'r niet echt een touw aan vastknopen :)
Ik heb zeg maar de coax uitgang gebruikt om de kpn ontvanger. Die doorgelust naar me TV kaart op me pc en toen op me pc kanalen gaan zoeken. Hij stuurt toch via coax zowel beeld als geluid door?

gr,
wesley

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nee, zo werkt dat niet. Met je TV-kaart kun je ws. alleen analoge zenders ontvangen. Van wat ik er nu uit opmaak probeer je zenders uit een digitale ontvanger via de coax-kabel door te sturen. Ws. is die coax-uitgang er alleen voor om analoog kabelsignaal door te verbinden (bijv. als je op je TV naast digitaal ook nog analoog wilt ontvangen).

Ik moet wel erbij zeggen dat het idd een wat wazig verhaal is en dat ik er dus ook wel naast kan zitten (mn verhaal is gebaseerd op aannames ;)).

[edit] Ik had niet goed gelezen. Ik zie dat je wél beeld hebt. In dat geval moet ik je een antwoord schuldig blijven.

[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 12-01-2007 11:58 ]

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-02 23:39
Ik weet niet welk programma je gebruikt, maar meestal kan je kiezen waar hij het geluid vandaan haalt. En als dat default staat op je line-in van je geluidskaart en niet op de audio-uitgang van je tv-kaart hoor je inderdaad niks.

Aangezien je maar 1 video-in ingang hebt, namelijk je tv-kaart zal dat wel vanzelf goedstaan.

Ik zou dus even kijken naar de instellingen van je tv programma.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek