Logitech MX1000 doet wel eens vreemd.

Pagina: 1
Acties:

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik heb hier een Logitech Mx1000 liggen, maar hij flipt hier..

mijn vraag is eigenlijk heb je echt zon zwarte icemat oid nodig zodat hij goed functioneerd ? want soms flipt de muis dan erg.. ik heb allerlij muismetjes gehad en zonder muismat geprobeerd maar nog niet zon icemat/steelpad of iets in die riching....

is zon matje echt noodzakelijk bij een laser muis ? of waar zal het anders aan kunnen liggen dat hij soms slecht/vreemd reageerd.

Ik heb van narigheid maar een standaard logitech muis er aan gehangen.

[ Voor 7% gewijzigd door -Thunder- op 11-01-2007 20:45 ]

Blij Met Wilco

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
En hier zitten tweakers ? :+

Blij Met Wilco

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:25
uhm.. lijkt me wel makkelijk om er bij te vermelden van wat voor kuren hij dan vertoond :? ;)

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Guess not :P

Verwijderd

denk niet dat dat nodig is ik gebruik het niet met mijn MX1000 nooit problemen :O

Verwijderd

Gebruik zelf de mx1000 al een tijdje en af en toe beweegt de muisaanwijzer spontaan. Dit kan je deels tegengaan door bij configuratiescherm -> muis -> precisie van de muisaanwijzer uit te zetten.
Wat je ook kan controleren is of er geen beschermplastic aan de laser hangt die zie je niet snel zitten maar kan ook voor rare bewegingen zorgen.

Muismat gebruik ik zelf ook niet, is normaal niet nodig voor een laser muis tenzij je op een glazen bureau werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2007 00:52 ]

• b19a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mijn mx1000 doet het hier ook prima op een bureau met beukenfineer, zonder muismat. Zou dus geen probleem moeten zijn.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 00:51:
Gebruik zelf de mx1000 al een tijdje en af en toe beweegt de muisaanwijzer spontaan. Dit kan je deels tegengaan door bij configuratiescherm -> muis -> precisie van de muisaanwijzer uit te zetten.
Wat je ook kan controleren is of er geen beschermplastic aan de laser hangt die zie je niet snel zitten maar kan ook voor rare bewegingen zorgen.

Muismat gebruik ik zelf ook niet, is normaal niet nodig voor een laser muis tenzij je op een glazen bureau werkt.
Ik heb hem nu uitgezet, ga het eens proberen.. ik kwam er net achter dat ik ook een plakkertje kwijt ben maar het was daarvoor al :P , binnenkort maar ff plakkertjes halen als die het weer goed doet als dat uit staat.

Blij Met Wilco

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een klein haartje kan al zorgen voor het 'lopen' van je lasermuis als die net goed voor het oogje ligt..

Waarschijnlijker, lijkt mij storing op het kanaal van je mx1000. Switch eens naar een ander kanaal (mbv aan/uit-knop aan de onderkant) zodra je dat 'flippen' weer hebt. Als het goed is synced je muis dan op een iets andere frequentie :)

Muisvoetjes kun je gratis aanvragen bij Logitech btw ;)

EDIT: een LASER-muis doet het ook op glas, je vergist je met een OPTISCHE muis.. Mijn lasermuis werkt ook op het lege bierglas hier :P

[ Voor 14% gewijzigd door Michael Knight op 13-01-2007 01:09 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Michael Knight schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:07:

Muisvoetjes kun je gratis aanvragen bij Logitech btw ;)
Wat moet ik daar voor doen ? :) Emailen naar hun ? Bedankt voor de tip iig!

Blij Met Wilco

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:53

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Via de website kun je online support verkrijgen. Heel menu doorlopen en dan kun je uiteindelijk een vraag intypen. Gewoon zeggen dat je muisvoetjes versleten zijn door veel muizen en of je nieuwe kunt krijgen.

Vervolgens mailen ze je terug met de vragen: type muis/je serienummer + partnummer/ronde of ovale voetjes. Als het goed is krijg je ze dan zsm binnen met priority mail!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1