Goedenavond GoT'ers,
Ik werk met cutenews en kan hierin de templates van het nieuws aanpassen. Ik wil graag zoals geenstijl.nl plaatjes rechts aligned hebben, en tussen de tekst door. Alleen krijg ik dit niet werkend. Het zal zeer makkelijk zijn voor de meesten, maar ik probeer het nu al een uur en het lukt me niet.
Dit is de code:
Dit heb ik tot nu toe, en dat {avatar} is de link naar de avatar zelf. Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!
Ik werk met cutenews en kan hierin de templates van het nieuws aanpassen. Ik wil graag zoals geenstijl.nl plaatjes rechts aligned hebben, en tussen de tekst door. Alleen krijg ik dit niet werkend. Het zal zeer makkelijk zijn voor de meesten, maar ik probeer het nu al een uur en het lukt me niet.
Dit is de code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| <table width="100%" border="0"> <tr> <td><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">{title}</font></td> </tr> <tr> <td height="21"> <p><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><div align="right">{avatar}</div>{full-story}</p> <div align="left"></div></td> </tr> <tr> <td><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">{author} | {date} | [full-link]Lees verder[/full-link] | [com-link]al {comments-num} keer gelikt![/com-link]</font></td> </tr> </table> |
Dit heb ik tot nu toe, en dat {avatar} is de link naar de avatar zelf. Iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt!