Toon posts:

HP pavilion dv 9085 bij Otto

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In een ander topic is over dit onderwerp al het nodige gezegd voor mensen die de HP 9085 bij Otto voor € 999,- hebben besteld.

Ik stel voor hier verder de berichten voor dit onderwerp te plaatsen!

Mijn laatste bericht:

Toch is het vreemd!
Ik heb vandaag weer telefonisch contact gehad en toegezegd gekregen dat ik uiterlijk eind volgende week geleverd krijg. Ik heb gevraagd om dit per e-mail even te bevestigen en dit werd toegezegd. De mail is echter niet gekomen. Dus nogmaal per mail gevraagd. Zover ik het lees heeft iedereen tot nog toe alleen maar telefonisch toezeggingen gehad! :?

All for one...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 22:24 ]

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20

SkyStreaker

Move on up!

Ik kan je wel melden, als dit gaat lukken... Ga ik naar de MediaMarkt en ga ik het verschil terug krijgen :P

Alle gekheid op een stokje, dit ga ik dan ook echt vragen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
SkyStreaker schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 22:37:
Ik kan je wel melden, als dit gaat lukken... Ga ik naar de MediaMarkt en ga ik het verschil terug krijgen :P

Alle gekheid op een stokje, dit ga ik dan ook echt vragen.
Dan moet je hem bij de mediamarkt nu al goedkoper kunnen krijgen want op diverse internetwinkels wordt hij aangeboden voor +/- € 1.400,- en bij de mediamarkt is hij toch iets duurder dacht ik.

• moddoxnl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 11:16
Shady15 schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 00:15:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, ik gun jullie die laptops maar je kunt er van uit gaan dat Otto gelijk krijgt. Voor 11.000 euro kan ik ook een leuk auto kopen maar dan zit er ook een verschil in onderdelen/merk. Stel dat Ferrari een nulletje vergeet, dan krijg je ook niet de Ferrari voor 11.000 euro, omdat je normaal een auto voor dat bedrag kan kopen.

Zo is het met die laptop dus ook, bijna alle winkels verkopen hem voor zo'n 1500-1600 euro. Dat is gewoon een groot verschil. Het verschil is eigenlijk niet reëel. Als de laptop nu bijvoorbeeld 50 euro goedkoper was, dan stond je in je recht. Nu is het eigenlijk een beetje een grijs gebied. Maar ik vrees dat de Otto het sterkst staat.
als je een brief krijgt waarin aangegeven wordt dat je € 400,- moet aanbetalen, lijkt het mij toch dat ze de overeenkomst accepteren daardoor?

• Too_Wilt
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik heb vorige week vrijdag, 05-01-2007, dit notebook telefonisch bij Otto besteld. Ben een aantal keren aan het lijntje gehouden, en nu net te horen gekregen dat het uitverkocht is en niet nageleverd kan worden.

Klachten naar het volgende adres:
Otto
Debiteurenadministratie
Antwoordnummer 5047
5005 CJ Tilburg.

Ik ga nu maar snel een brief typen, kan die voor zes uur nog op de post...

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
Dit soort topics horen niet in CSL thuis

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.