Toon posts:

De layout van de "Software Udates" Meuktracker afwijkend

Pagina: 1
Acties:

• SKiLLa
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Beste T.Net,

Op http://tweakers.net/meuktracker/meukcat/77 wordt de 'datum'-column over 2e regels uitgesmeerd, volgens mij hoort dat niet zo en is de column net iets te smal. Zowel met IE 7 alswel Opera 9, alleen met Firefox 2 gaat het wel goed. Ik kan op verzoek eventueel wel een screenshot plaatsen ... of ligt het aan mijn PC :?

[Voor 1% gewijzigd door SKiLLa op 11-01-2007 20:28. Reden: typo]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen problemen hier; misschien even op F5 drukken of je browser maximaliseren?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Yoeri
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)

Windows XP SP2
1024x768 & 1680x1050

Internet Explorer 7 doet het fout
Firefox 1.5.0.8 doet het goed

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Nee, scherm is groot genoeg; WinXP SP2, IE 7, IE text-size op normal (= medium) en ook de Windows text-size is 100% normaal, geen rate instellingen. Heb wel de IE cleartype aanstaan, maar dacht op 'classic' en niet de 'vista' variant (of zoiets) ...

Zie ook screenie: http://bugreport.nl/t.net_ie7.png

EDIT: Yoeri was me dus al voor ;) ...

[Voor 5% gewijzigd door SKiLLa op 11-01-2007 20:37]

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• FlipFluitketel
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 08:25

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Probleem is er dus ook met WinXP SP2, IE6.
http://xs411.xs.to/xs411/07024/software.JPG.xs.jpg

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Qwerty-273
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 00:51

Qwerty-273

Meukposter

Geen probleem in K-meleon 1.02
Wel probleem in IE 6.0.2900.2180 (WinXP SP2)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.

• Dr. Cheeks
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14-11 13:31
Ook een probleem onder Vista (32-bit) met IE7. 100% default, geen afwijkende instellingen.

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
Ik denk dat het onderhand wel duidelijk is dat IE het euvel hier is, het heeft weinig nut als iedereen nu gaat melden dat hij of zij het ook heeft :)

Het beste is denk ik als iemand het meldt op Devtrack, als het er nog niet staat natuurlijk.

[Voor 31% gewijzigd door Hahn op 16-01-2007 22:18]

The devil is in the details.

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
Oke Hans, bij deze gemeld op DevTrack: http://devtrack.tweakers.net/view.php?id=1540

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online
d:)b

The devil is in the details.

• SKiLLa
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Topicstarter
En al opgelost door Robert ... Hulde _/-\o_

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee