Ik heb ook JBL Dsc1000 Home Cinema System.
Hier zit helaas maar 1 aux ingang op.
Ik wil graag mijn digitale ontvanger hierop aansluiten, dus dit heb ik gedaan met een rood/witte tulp stekker. Vervolgens wil ik ook nog mijn laptop er op aangesloten hebben.
Dit heb ik heel simpel gedaan door een 3,5" jack-plug te laten verlopen naar een rood/witte tulp stekker. En deze vervolgens ook in de AUX-uitgang gedrukt.
(Heb daarvoor 1 van deze tulp stekkers gebruikt)

Echter door deze constructie is het vaak zo dat als de tulp in de laptop zit, het geluid van de decoder heel zacht is. Niet ideaal natuurlijk.
Daarom ben ik ook opzoek naar een andere oplossing.
Ik weet dat ik het hiermee zou kunnen bereiken;

Maar vind dit eigenlijk ook niet ideaal, omdat er dan weer een extern apparaat bij komt kijken.
Zijn er nog andere mogelijkheden om dit te regelen?
Mijn Home cinema beschikt verder over een:
- Optische ingang
- Coaxiale ingang
- S-Video
- Componentuitgang
De decoder heeft alleen een rood/witte tulp uitgang.
De laptop heeft de 3.5" hoofd telefoon uitgang.
Is dit te op te lossen?
Hier zit helaas maar 1 aux ingang op.
Ik wil graag mijn digitale ontvanger hierop aansluiten, dus dit heb ik gedaan met een rood/witte tulp stekker. Vervolgens wil ik ook nog mijn laptop er op aangesloten hebben.
Dit heb ik heel simpel gedaan door een 3,5" jack-plug te laten verlopen naar een rood/witte tulp stekker. En deze vervolgens ook in de AUX-uitgang gedrukt.
(Heb daarvoor 1 van deze tulp stekkers gebruikt)

Echter door deze constructie is het vaak zo dat als de tulp in de laptop zit, het geluid van de decoder heel zacht is. Niet ideaal natuurlijk.
Daarom ben ik ook opzoek naar een andere oplossing.
Ik weet dat ik het hiermee zou kunnen bereiken;

Maar vind dit eigenlijk ook niet ideaal, omdat er dan weer een extern apparaat bij komt kijken.
Zijn er nog andere mogelijkheden om dit te regelen?
Mijn Home cinema beschikt verder over een:
- Optische ingang
- Coaxiale ingang
- S-Video
- Componentuitgang
De decoder heeft alleen een rood/witte tulp uitgang.
De laptop heeft de 3.5" hoofd telefoon uitgang.
Is dit te op te lossen?