Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:53

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Topicstarter
Sinds eind december heb ik een Nokia 6021.
Prachtige telefoon, in veel opzichten prettiger dan mijn SDA (niet in alle)
Ik heb nu twee problemen waar ik niet uit kom.

1. Als ik een sms'je wil versturen, dan type ik het sms'je, kies ik het nummer en druk ik op verzenden. Op het moment dat het smsje verzonden is, verschijnt het getypte smsje weer in beeld. Deze moet ik dan hele verwijderen, of in het menu 'editor sluiten' kiezen.
Is het mogelijk om de telefoon zodanig in te stellen dat je na het sms'en terugkeert naar de inbox ofzo?

2 De achtergrond in het menu (elk menu) is lelijk, een paar lichte cirkels op een grijze achtergrond. Het liefst heb ik dit gewoon wit. Kan dit?

Uiteraard heb ik de handleiding doorgelezen. Ook google verschaft mij bijzonder weinig informatie hierover.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Topicstarter
Niemand die hier iets van afweet?
[/kick]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik wil ook even gebruik maken van de gelegenheid van dit topic... (alleen staan er nu dus 3 problemen in)

Om de zoveel tijd (varieert) heb ik telkens weer de default beltoon.

De telefoon is voorzien van V 04.90 RM-94 firmware.

Meer bezitters die dit probleem ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Topicstarter
Wat wel zo is waar ik achter ben gekomen is dat in tegenstelling tot mijn vorige T-mobile SDA, de ringtone aan het profiel verbonden zit. Dit vind ik minder handig dan bij de SDA waarbij alleen beltoonvolume aan het profiel gekoppeld zit.
Antwoord op mijn 2e vraag heb ik inmiddels:
Dit kan veranderd worden met behulp van de Nokia S40 Theme Studio 1.2 (niet 2.2).
Alleen #1 is dus nog onbeantwoord voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht Laitem
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-06-2024
Eventjes dit topic kicken.

Zou er iemand al een antwoord weten op de 1e vraag van de TS. Ik heb namelijk ook deze GSM en zou ook wel eens willen weten of je dit kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 12:38

Ginz

Trek Superfly 5 powered

bartvl schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:37:
Sinds eind december heb ik een Nokia 6021.
Prachtige telefoon, in veel opzichten prettiger dan mijn SDA (niet in alle)
Ik heb nu twee problemen waar ik niet uit kom.

1. Als ik een sms'je wil versturen, dan type ik het sms'je, kies ik het nummer en druk ik op verzenden. Op het moment dat het smsje verzonden is, verschijnt het getypte smsje weer in beeld. Deze moet ik dan hele verwijderen, of in het menu 'editor sluiten' kiezen.
Is het mogelijk om de telefoon zodanig in te stellen dat je na het sms'en terugkeert naar de inbox ofzo?
Lijkt mij een software klacht. Ik kan deze klacht in ieder geval niet aan een hardwarematig probleem toewijzen. Maar het is wel vreemd.

2 De achtergrond in het menu (elk menu) is lelijk, een paar lichte cirkels op een grijze achtergrond. Het liefst heb ik dit gewoon wit. Kan dit?[/quote]

Ja, moet in te stellen zijn. Als dat niet lukt, kan je een wit thema downen of maken.
F4T4L_3RR0R schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:50:
Ik wil ook even gebruik maken van de gelegenheid van dit topic... (alleen staan er nu dus 3 problemen in)

Om de zoveel tijd (varieert) heb ik telkens weer de default beltoon.

De telefoon is voorzien van V 04.90 RM-94 firmware.

Meer bezitters die dit probleem ook hebben?
Ja, dit is een bekend probleem.

Als je naar je profiel ga, dan naar beltoon en de 'cursor' verplaats naar de gewenste beltoon, dan zal het vaak voorkomen dat er een scheur door het logo komt te staan. Dat wilt zeggen dat je beltonen corrupt zijn. Het opnieuw uit en aanschakelen van het toestel lost het probleem tijdelijk op.

Definitieve oplossing: Update halen bij een NSP. Jij hebt namelijk verise 4.50 (denk ik)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Ik had al de nieuwste firmwareversie, maar na het opnieuw flashen van de telefoon bij een NSP was het probleem verdwenen. (en nooit meer teruggekomen)

Ik heb inmiddels een Nokia 6233. :)
Pagina: 1