ERROR: 0x00000024

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2025

AeroTech2

The One doesn't excist

Topicstarter
Hallo mensen,

als ik mijn computer opstart krijg ik vervolgens na dat er windows loading verschijnt, een blue screen

met de volgende error(s)

0x00000024
0x00190203
0x82306360
0xc0000102
0x00000000

Computer draait op windows xp pro SP1

Wie kan me verder helpen?

\

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je zelf al de errors in Google gegooid om vervolgens te kijken naar de mogelijke oplossingen? :)
Dit komt over als "hier, een foutmelding, zoek het maar uit" terwijl wij ook niets meer kunnen doen dan de melding in Google gooien :P

🌞🍃

Verwijderd

Heb je al op GOT gezocht of op google?

De specs van je pc zijn ook handig.

Verwijderd

wow, moeten we het misschien ook nog komen oplossen bij jou thuis?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kleine hint: of je hebt iets briljants gedaan met je filesystem/bootloader of je HDD is spontaan overleden.

En verder: ben het eens met de rest; zoek even de codes op op Google of Microsoft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Gok zo harde schijf is dood.

Edit: Moet sneller typen :P

• AeroTech2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2025

AeroTech2

The One doesn't excist

Topicstarter
Datafeest schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:
Heb je zelf al de errors in Google gegooid om vervolgens te kijken naar de mogelijke oplossingen? :)
Dit komt over als "hier, een foutmelding, zoek het maar uit" terwijl wij ook niets meer kunnen doen dan de melding in Google gooien :P
Wat denk je dat ik gedaan heb?
Heb op google etc. al gezocht!

\

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

AeroTech2 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:56:
[...]

Wat denk je dat ik gedaan heb?
Heb op google etc. al gezocht!
Hoe moeten wij dat merken?
Aan je TS is het iig zeker niet te zien.

Maar ok, je hebt dus schijnbaar wel wat gedaan. Wat heb je gevonden en wat heb je geprobeerd.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Goh die error had ik vandeweek ook. Maar wat men hierboven aangeeft slaat de spijker op z'n kop.
Een dergelijke foutmelding is doorgaans zo goed gedocumenteerd dat je er zelf al heel snel veel informatie over kan vinden. Er blijven natuurlijk uitzonderingen :)

Als je zo'n uitzondering te pakken hebt, of je hebt een melding waarover je niks kan vinden, dan mag je altijd een topic openen op GoT.
Echter hebben we hier op GoT een aantal regeltjes waaraan je topic dient te voldoen: Registratievoorwaarden / korte FAQ
We zien bijvoorbeeld graag een duidelijke titel, welke je probleem zo goed mogelijk moet beschrijven. Dit is het eerste punt waarmee je de interesse van medelezers wekt om jouw topic in die lange rij aan te klikken.
Ook zien we graag uitgebreid beschreven wat je zelf al hebt ondernomen. Als je zelf niet zo goed weet wat je moet proberen is dat niet erg, maar we willen wel graag dat je dan vermeldt welke zoektermen je gebruikt hebt om de voor jou benodigde antwoorden te vinden. We kunnen je helpen deze bij te schaven zodat je misschien wel meer info vindt. Daarnaast is het belangrijk om te weten welke versie van Windows je gebruikt (dit hoort ook vooraan de topictitel), omdat er immers vele zijn, en elke zo z'n unieke features kent.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.