Geforce 7600GS lengte HDTV-adapter

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-06 13:21
Kan iemand mij vertellen hoe lang de kabel is die bij een Asus 7600GS geleverd wordt om een HDTV aan te sluiten middels component-video (de s-video > component adapterkabel dus).

Ik vermoed zelf een meter of zo, max 2, terwijl ik toch wel een meter of 5 moet overbruggen. Kan nergens een koppeling vinden om er bijv. een langere component kabel tussen te hangen.

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dat kan ik je wel vertellen ja. Dat kabeltje is ongeveer 15 centimeter lang :+ . Je kunt er overigens een gewone 3kabelige Component kabel op aansluiten.

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Langere componentkabel kan je toch zo maken?

Als de componentuitgang van die kabel vrouwtje is koop je een 5 meter male to male component.
Is het een mannetje koop je een female to male componentkabel.

Goedkoopste kosten niets. Als het nodig is maak je ze desnoods zelf.
Beetje afgeschermde kabel is dan weer wat duurder, maar of je dat nodig vindt moet je natuurlijk zelf bepalen. ;)

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-06 13:21
McRubz schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 20:58:
Dat kan ik je wel vertellen ja. Dat kabeltje is ongeveer 15 centimeter lang :+ . Je kunt er overigens een gewone 3kabelige Component kabel op aansluiten.
Oke, dus dat is een vrouwtje, en dan kan ik een x-meter kabel male/male gebruiken om aan te sluiten op de HDTV, helemaal top! :)

(want die heb ik al liggen ;) )

tnx voor de antwoorden.

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 12-01-2007 13:20 ]

• Ederveen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02-2025
Heb dezelfde kaart en de volgende vraag:

Wat is de beste aansluitmogelijkheid:

1. PC -> Componentadapter -> Compenentingang LCDTV (Toshiba 32C3500), geluid via S/PDIF naar HomeCinemaSet;

2. PC -> DVI -> HDMI-adapter -> HDMI-ingang LCDTV, geluid via S/PDIF naar HomeCinemaSet(?);

3. PC -> VGA -> VGA-ingang op LCDTV, geluid via S/PDIF naar HomeCinemaSet.

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-03 16:46
Ederveen schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:58:
Heb dezelfde kaart en de volgende vraag:

Wat is de beste aansluitmogelijkheid:

1. PC -> Componentadapter -> Compenentingang LCDTV (Toshiba 32C3500), geluid via S/PDIF naar HomeCinemaSet;

2. PC -> DVI -> HDMI-adapter -> HDMI-ingang LCDTV, geluid via S/PDIF naar HomeCinemaSet(?);

3. PC -> VGA -> VGA-ingang op LCDTV, geluid via S/PDIF naar HomeCinemaSet.
Via HDMI zal het mooiste beeld geven.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Tha Ra schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:48:
Via HDMI zal het mooiste beeld geven.
Ja als je pc ook HDMI uitzend, via convertertjes wordt 't baggerder (meer bagger dus ;) )

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Ederveen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02-2025
Ok, kan dus het beste een DVI-HDMI kabel aansluiten en dan het geluid via S/PDIF laten lopen? Videokaart zendt geen HDMI uit...
Pagina: 1