[DVD-brander]Error

Pagina: 1
Acties:

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Sinds gisteren heb ik last van een probleem
Als ik mijn DVD-speler wil verkennen, met een lege CD krijg ik deze foutmelding

code:
1
2
3
G:\ is niet toegankelijk

onjuiste functie

Als ik een DVD erin stop van bijv. CoD2 krijg ik een andere foutmelding.
Dat is

code:
1
2
3
Execytable "G:\setup\rsrc\cod2.exe" had the following unrecoverable error:
Couldn't find library MSVCR80.dll (required by C:\...\MSOXMLMF.DLL)
please ensure that it is installed

Dit is sinds 9-1-2007 en heb ongeveer een week niets geinstalleerd of gedownload of op "vage" sites gezeten. Daardoor is dit een raar probleem en kan ik het niet echt plaatsen.

Wat ik heb geprobeerd

DVD-speler verwijderen, opstarten en afsluiten en dan weer aansluiten
Clear CMOS
DVD-speler driver opnieuw installeren

Dit heeft allemaal geen nut gehad

systeem is een amd athlon 64 3200+ op een gigabyte GA-K8NE, daarnaast een 7900GT en 2 hdd's een floppy drive en deze DVD-speler op een voeding van 550 watt (zou toch voldoende moeten zijn)

Het is een _NEC DVD_RW ND-3540A volgens de eigenschappen bij deze computer

Iemand een mogelijke oplossing?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij krijg je altijd een foutmelding met een lege cd. En ligt de 2e fout niet aan de cd van CoD? Of heb je ook andere cd's getest?

Ik had zelf deze error ook met muziekcd's. Dit heb ik opgelost door de Adaptec ASPI drivers te installeren.

[ Voor 28% gewijzigd door Noork op 11-01-2007 18:01 ]

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Noork schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 17:58:
Volgens mij krijg je altijd een foutmelding met een lege cd. En ligt de 2e fout niet aan de cd van CoD? Of heb je ook andere cd's getest?
Vroeger kon ik gewoon de lege CD verkennen en er bestanden heen slepen om dan met Windows XP te branden, wat nu niet meer kan. (I know burnprogram is beter)
Andere CD's hebben het idd niet.
Kan het zijn dat je in Windows XP MCE wel kan branden en in Windows XP PRO niet?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kunt gewoon branden met XP Pro. Is dit een ander merk cd's dan je daarvoor gebruikte? Hier staan ook nog wat dingen waar je op kan letten: Foutbericht over een onjuiste functie wanneer u toegang zoekt tot het cd-rom-station, dvd-rom-station of cd-rw-station