Toon posts:

Forum (wysiwig)

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
bestaat er niet een programma waarbij je heel eenvoudig een forum in elkaar kan knutselen. Daarmee bedoel ik niet proboards of een phpBB waar je niet eens kan doen wat je wil en nog opgezadeld zit met lastige reclame.

Het zit namelijk zo, ik heb voldoende webspace waar gerust een forum op kan met de hele mikmak. Maar het probleem is dat ik tijd noch moed heb om PHP te leren en dan nog een forumpje maken. Had ik gedacht aan zoiets als bvb: MS Frontpage of Dreamweaver ofzo maar dan om forums te maken.

Ik werk momenteel met proboards maar daar kan ik niet eens van die youtube (of andere) filmpjes in men posts verwerken... En plus dat het nog pokketraag werkt ook.

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

Ik zou dan toch voor een phpBB of soortgelijk smaakje gaan, redelijk eenvoudig te installeren (mits je natuurlijk PHP en MySQL support op je host hebt) en het biedt redelijk wat functionaliteit.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Nee. Ik ben bang dat je toch vastzit aan forumpakketten die door anderen zijn geschreven als je zelf geen forum wilt maken. Je zou gewoon een keer wat verschillende fora uit kunnen testen om te kijken wat het beste bevalt. Ook hebben de meeste fora genoeg plugins of mods die functionaliteiten toevoegen. Zo zal er vast ook vast wel een zijn waarmee je Youtubefilmpjes kan toevoegen.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
PunBB is ook een aardige. Simpel maar snel :) Zie www.punbb.org.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
PRG gaat over zelf programmeren, niet over 'met welk programma kan ik dit of dat doen' :)

https://fgheysels.github.io/

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Om je toch op weg te helpen: phpBB heeft een module die bbcode verwerkt. Zoek het stukje op dat [norml]blaat omzet naar <b>blaat</b> en voeg daar je eigen code voor YouTube filmpjes in. Zó lastig is dat ook weer niet. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.