Situatie.
Locatie NL - Locatie Frankrijk.
Gebruiker uitfrankrijk komt in Nederland werken, Log in op een systeem in Nederland.
Na dat het profiel is geladen is het register corupt.
Kan geen EXE, COM files meer openen.
Haar profiel staat in frankrijk op een Windows 2003 Server. de configuratie van die machine, AD, DC enz is gelijk aan die van nederland.
Gebruikers hier in NL kunnen gewoon op andere locaties inloggen zonder problemen echter in Frankrijk krijgen zij het zelfde probleem.
Na een export van een register te hebben gemaakt van een werkend systeem. Deze op de defecte machine via safemode - command prompt hersteld in het register.
Ik kan nu weer zonder problemen inloggen. Word, Excel, MCC e.a. opstarten.
Echter IE blijft hangen op "The Specified Module Could Not Be Found"
ik heb MS KB318378 Gelezen. en uitgevoerd zonder succes
How to reinstall or repair Internet Explorer and Outlook Express in Windows XP
Ieman een idee welke modules IE 6-sp1 gebruikt?
Ik heb via %windir%\inf IE.INF ook geprobeerd te installeren. alle IE modules worden dan teruggezet.
Lijkt er op dat er toch nog wat verkeerd zit in het register. Iemand een idee?
Locatie NL - Locatie Frankrijk.
Gebruiker uitfrankrijk komt in Nederland werken, Log in op een systeem in Nederland.
Na dat het profiel is geladen is het register corupt.
Kan geen EXE, COM files meer openen.
Haar profiel staat in frankrijk op een Windows 2003 Server. de configuratie van die machine, AD, DC enz is gelijk aan die van nederland.
Gebruikers hier in NL kunnen gewoon op andere locaties inloggen zonder problemen echter in Frankrijk krijgen zij het zelfde probleem.
Na een export van een register te hebben gemaakt van een werkend systeem. Deze op de defecte machine via safemode - command prompt hersteld in het register.
Ik kan nu weer zonder problemen inloggen. Word, Excel, MCC e.a. opstarten.
Echter IE blijft hangen op "The Specified Module Could Not Be Found"
ik heb MS KB318378 Gelezen. en uitgevoerd zonder succes
How to reinstall or repair Internet Explorer and Outlook Express in Windows XP
Ieman een idee welke modules IE 6-sp1 gebruikt?
Ik heb via %windir%\inf IE.INF ook geprobeerd te installeren. alle IE modules worden dan teruggezet.
Lijkt er op dat er toch nog wat verkeerd zit in het register. Iemand een idee?
A Soldiers manual and a pair of boots.