PC Automatisch afsluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161327

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit thuis met de volgende situatie,

3 computers + een laptop,

Nu heb ik 1 pc die ik graag automatisch zou willen afsluiten, het is namelijk zo dat er een gebruiker op deze computer zit, maar dus altijd maar veel te graag te lang achter de computer blijft zitten, nu zoek ik dus een programma die dit voor mij kan doen, het liefste zou ik hebben dat ik de gebruikers van de computer in dat programmatje kan selecteren en kan instellen hoelang de gebruiker ingelogd kan blijven, en moet er zijn in te stellen tijd zijn wanneer de gebruiker opnieuw kan inloggen.

De bedoeling zou zijn dat gebruiker1 voor 2 uur lang ingelogd kan blijven, en daarna 22 uur niet maar kan inloggen, ongeacht of de computer opnieuw word opgestart!(dus geen instellingen die kwijt raken na een herstart!) en weer 2 uur ingelogd blijft en ga zo maar door, ik heb zelf al gezocht en de programma's Locked! en TK Childlock geprobeerd, maar deze vond ik erg matig.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-03 20:01
Het probleem zit tussen het beeldscherm en de stoel, ga eens met de 'gebruiker' praten zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kijk eens naar Local Security Policy of misschien kan je iets met http://www.microsoft.com/...us/net_user.mspx?mfr=true en daaraan vast een automatische shutdown middels een administrator-beveiligde scheduled task?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optix
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-01 18:57
http://www.aquariussoft.com/pc-lock-up/

1 sec googlen
2 sec progje downloaden
2 sec testen

Ziet er uit als iets wat je wil...

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:10

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

als het om je kind gaat kun je dat niet maken! :9
hij hoort op te groeien met games en internet _/-\o_

http://www.aquariussoft.com/pc-lock-up/ <----- deze hadden wij trouwens ook op school :O

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202636

Ik veronderstel dat het hier over zoon of dochter gaat.
Groever schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:15:
Het probleem zit tussen het beeldscherm en de stoel, ga eens met de 'gebruiker' praten zou ik zeggen :)
Volledig mee akkoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161327

Topicstarter
Groever schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:15:
dat is het probleem ook, maar aan jou reactie te zien zou jij het toch niet begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XippIX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik ben opzoek naar een soort gelijk programma, maar dan met de volgende optie:

na x aantal minuten geen activiteit -> shutdown

iemand een idee hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202636

Anoniem: 161327 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:25:
[...]

dat is het probleem ook, maar aan jou reactie te zien zou jij het toch niet begrijpen
OFF TOPIC: Je gaat hier toch niet beginnen flamen op je eigen topic?

ON Topic: Ik denk dat de sociale controle een betere opbrengst gaat geven dan wat jij nu wilt. Een kind moet fouten kunnen maken om op die manier te leren omgaan met vertrouwen. Als je de mogelijkheid om vertrouwen te beschamen uitschakelt kan je een kind daar ook niet op terecht wijzen en hem/haar op die manier duidelijk maken dat afspraken moeten nageleefd worden en dat daar wederzijds vertrouwen in moet zijn.

Ik weet dat ik gevaarlijk doe met hier mijn neus tussen te gaan steken, maar een mens vergeet wel eens, daarom dat ik mijn objectieve mening geef. Ikzelf ben ook niet perfect maar kan goede kritiek steeds naar waarde schatten.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 202636 op 11-01-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

XippIX schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:31:
ik ben opzoek naar een soort gelijk programma, maar dan met de volgende optie:

na x aantal minuten geen activiteit -> shutdown

iemand een idee hiervoor?
How To Force Users to Quit Programs and Log Off After a Period of Inactivity in Windows XP ?

En desnoods disable je de Display Properties voor "users" en klaar.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 11-01-2007 15:35 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorik90
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:23
Ik denk dat je de oplossing wel kunt vinden bij anti-RSI programma's als bijvoorbeeld WorkPace (betaald), Twitch en het opensource Workrave (ook Unix).
Pagina: 1