Beste Tweakers,
Ik heb nooit problemen gehad met het branden van simpele mp3 cd'tjes of films op DVD .
Maar nu heb ik er wel degelijk problemen mee.
Het probleem is namelijk dat als ik een CD/DVD ga branden het hele systeem spontaan vastloopt.
Het enige wat dan nog helpt is de reset knop in te drukken.
Ik brand niet zo vaak dus ik ben er denk ik niet meteen achtergekomen maar ik vermoed dat het iets heeft te maken met de vervanging van mijn moederbord.
Ik heb namelijk op 16 December 2006 een nieuw moederbord gekregen .
Ik bezat eerst altijd een Asus p4p800s SE en ben dus sinds kort overgestapt naar een M-atx bordje van Asrock namelijk de p4i65G.
Weten jullie hoe ik mijn DVD brandertje weer aan het branden krijg?
Ik heb namelijk al verschijnende programmas getest: Alcohol 120% , Nero 6 & DVD Shrink.
Niks mocht baten.
Ps. Hij leest overigens wel perfect cd's/DVD's
Dank voor jullie hulp!
Ik heb nooit problemen gehad met het branden van simpele mp3 cd'tjes of films op DVD .
Maar nu heb ik er wel degelijk problemen mee.
Het probleem is namelijk dat als ik een CD/DVD ga branden het hele systeem spontaan vastloopt.
Het enige wat dan nog helpt is de reset knop in te drukken.
Ik brand niet zo vaak dus ik ben er denk ik niet meteen achtergekomen maar ik vermoed dat het iets heeft te maken met de vervanging van mijn moederbord.
Ik heb namelijk op 16 December 2006 een nieuw moederbord gekregen .
Ik bezat eerst altijd een Asus p4p800s SE en ben dus sinds kort overgestapt naar een M-atx bordje van Asrock namelijk de p4i65G.
Weten jullie hoe ik mijn DVD brandertje weer aan het branden krijg?
Ik heb namelijk al verschijnende programmas getest: Alcohol 120% , Nero 6 & DVD Shrink.
Niks mocht baten.
Ps. Hij leest overigens wel perfect cd's/DVD's
Dank voor jullie hulp!
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ