Toon posts:

[PS2 FIFA 2005] Special Moves Ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede Soccers,
Ik heb een paar dagen geleden Bycicle Kick Special Move gedaan met mijn zelf gemaakte Maradonna (ik speel niet online btw) op mijn PS2 met de gamepad. Hoe ik dat gedaan heb weet ik nog steeds niet daarna heb ik 3 dagen lang geprobeerd om het nog een keer te doen maar geen resultaat. Ik heb me rot gezocht op de www maar echt een goede site met de special moves weergegeven of een Forum waar ervaringen worden gedeeld heb ik niet kunnen vinden. Als jullie er zin in hebben wil ik hier een Forum met Special Moves ervaringen beginnen. Of als je een link weet waar dit al is besproken dan kan je het hier op pasten.

We spelen dit met 4 vrienden en een krat bier. Probeer het ook het is en aanrader. :+

p.s. Als onze Nederlandse Kampioen meeleest .. HELLUUUPPP!!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 14:34
Ik denk dat je dit het beste kunt proberen in het FIFA 2005 topic, al ben ik bang dat Fifa 2005 al weinig meer gespeeld wordt nu fifa 2006 al lang en breed uit is.

[Fifa 2005] Het beste voetbalspel ooit!?

Ik hoop dat je hier je antwoord kunt vinden, en anders ben ik toch echt bang dat je het elders op het internet moet zoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door Deviruchi op 11-01-2007 14:28 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV aangezien het hier een vraag betreft :) Bovenstaande topic kan je even doornemen, maar ik verzoek je om dit topic niet omhoog te kicken door er in te reageren. Het topic wat je nu hebt geopend voldoet prima voor je vraag :)