Ik heb pas 2 netwerkkaarten gekocht die het eerst pas deden na een uur bij Microsoft Family aanmelding, internet-sharing werkte toen wel goed, toen zette ik ze allbei over naar Netware Client troen werkte ze goed behalve de internet-sharing, miischien is dit een beetje vaag maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Wie kan mij hiermee helpen
Family Login/Clients for Microsoft Networks/Clients for Netware Networks heeft verder weinig met Internet Sharing te maken.
Bij internet draait alles om TCP/IP. Zolang beide machines dat protocol hebben geinstalleerd zal bijna alles werken.
Op TCP/IP niveau kunnen machines met elkaar communiceren, zowel op je lokale netwerk als over het internet. Dus kan je iig lekker gamen.
Pas als je resources en files wilt sharen/delen over je lokale netwerk moet je Clients for Microsoft networks installeren (dat zorgt er voor dat de computers elkaar in de Network Neighborhood kunnen zien).
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik ben net wakker, dus excuseer mij voor het eventuele onbruikbare antwoord
Bij internet draait alles om TCP/IP. Zolang beide machines dat protocol hebben geinstalleerd zal bijna alles werken.
Op TCP/IP niveau kunnen machines met elkaar communiceren, zowel op je lokale netwerk als over het internet. Dus kan je iig lekker gamen.
Pas als je resources en files wilt sharen/delen over je lokale netwerk moet je Clients for Microsoft networks installeren (dat zorgt er voor dat de computers elkaar in de Network Neighborhood kunnen zien).
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik ben net wakker, dus excuseer mij voor het eventuele onbruikbare antwoord
Euhm..
't is idd nog vroeg, maar waarom netware aanmelding?
dat is toch alleen nodig als je op een netware/novell server wil inloggen?
't is idd nog vroeg, maar waarom netware aanmelding?
dat is toch alleen nodig als je op een netware/novell server wil inloggen?