Toon posts:

KillerNic netwerk kaart met CPU toekomst of??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam laatst dit tegen http://www.killernic.com/KillerNic

Nou ben ik niet echt een gamer, maar het idee is heel intressant net zoals bij video en geluidskaarten een onboard CPU, maar deze keer dus op een netwerk kaart...

Nou vraag ik me af is dit ook intressant voor servers?

Ik begrijp dat het kan helpen met je online spelletje, maar als er iets is met echte netwerk load dan zijn het wel servers.. Ik vraag me af of deze onboard CPU krachtig genoeg is om de network load van een server aan te kunnen..

Iemand ervaringen met deze kaart??

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:30
Er was hier een tijdje geleden ook al een topic over op GoT: KillerNIC :). Misschien dat je daar wat meer info uit kunt putten? :)

Ik meende te herinneren dat het een verspilling van je geld zou zijn :P.

edit:
En nog meer leesvoer: http://en.wikipedia.org/wiki/Killer_NIC
Verrassend genoeg komt de KillerNIC uit deze review wel goed uit de bus :+

[ Voor 31% gewijzigd door ReZ1987 op 11-01-2007 12:18 . Reden: AddOn ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 21:09
Ziet er tamelijk snel uit en ik kan nou niet echt zeggen dat de hele flash-flash-beter-sneller-duurder site vertrouwen opwekt dat je er ook daadwerkelijk iets aan hebt. Zoek eens reviews bij bijvoorbeeld Anandtech, Tom's Hardware, MadShrimps of dat soort sites.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik denk niet dat die Killernic veel sneller zal zijn of minder load geeft dan een deugdelijke intel 10/100 adapter. Zeker als je de servervarianten pakt dan is de cpu load verwaarloosbaar te noemen.
ik denk dus niet dat je dit ding in een server echt nodig hebt als je daar al een deugdelijke kaart in hebt zitten.

Verwijderd

Topicstarter
topic ff doorgelezen

maar wordt er niet echt beter op, topic stamt nog af uit de tijd dat dit ding nog niet bestond ook..

• Fat Baba
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-02 22:57
Lag en latercy word meestal niet veroorzaakt door je eigen netwerk kaart, maar meer door alle routers en swithches waar de data door heen moet. Ik heb ook nog niet een echt technische review van die kaart gezien. het lijkt me alleen maar marketing.

zelf zou ik zon kaart nooit kopen
Pagina: 1