Hallo, ik verstuur een filmpje van een telefoon, naar een servlet. Op de servlet wordt deze data ingelezen als byte-array. Wanneer ik op de server een system.printout doe, krijg ik waarden als 0,0,0,112, -51, enz. (1e 10 waarden van de bytearray) Wanneer ik de bytearray vervolgens verstuur, via doGet van de servlet, kan ik ook op de browser nog deze bytearray zien. echter, wanneer ik op de 2e telefoon, die het filmpje moet gaan afspelen, de data weer wil uitlezen, krijg ik totaal andere waarden. Code op de telefoon:
Wanneer ik een printout doe van string, krijg ik hetzelfde te zien als in de browser, namelijk een rij getallen van zowel positieve als negatieve getallen.
Echter, na het omzetten van de string in een byte[], en ik lees weer de 1e 10 uit, krijg ik totaal andere waarden:
10
48
13
10
....
Wat gaat hier mis?
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| // Set up a Connection try { HttpConnection connection = (HttpConnection) Connector .open("http://192.168.1.101:8080/mobitube/send"); connection.setRequestProperty("Connection", "Keep-Alive"); connection.setRequestProperty("Content-Language", "en-US"); connection.setRequestMethod(HttpConnection.GET); // Get the content of the server and put it into dataInputStream dataInputStream = (DataInputStream) connection.openDataInputStream(); // Create a temporary byte array String string = dataInputStream.readUTF(); tempByteArray = string.getBytes(); |
Wanneer ik een printout doe van string, krijg ik hetzelfde te zien als in de browser, namelijk een rij getallen van zowel positieve als negatieve getallen.
Echter, na het omzetten van de string in een byte[], en ik lees weer de 1e 10 uit, krijg ik totaal andere waarden:
10
48
13
10
....
Wat gaat hier mis?