Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Moet dat geen I430TX zijn? Je moet ff het merk +type van je moederbord opzoeken.Op zaterdag 03 februari 2001 10:39 schreef pier het volgende:
intel i430xt
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
simm
dimm
deze sloten zitten erop , en omdat meerderen van jullie een pI200 met 64 MB SDRAM hebben vraag ik dit nu efkes
Ik heb nl. niet zoveel zin om dat ding te verneuken
maar ok .
Daarnaast heb ik wel es gehoord dat andere P1 mobo's maar tot 64MB kunnen cachen.. als je daarboven gaat wordt ie alleen maar trager ofzo..
Het beste is als iemand met exact hetzelfde mobo het kan bevestigen
Vraag het anders aan de verkoper in de winkel.. en als het niet werkt of je dan je geld terug kunt krijgen (doen mze meestal niet -> tegoedbon..)
[edit] zo te lezen hebben er nu net een paar gereageerd die zo'n mobo hebben
En aangezien je het gehuegen al hebt en niet speciaal hoeft te kopen.. probeer het gewoon
de verkoper van het geheugen geeft niks terug omdat ik nu die 64MB @100MHz al een jaar in gebruik heb , ik heb in het boekje gezien dat 'ie wel 64MB aankan , maar SDRAM ?
ik heb in mijn Linux server (P233MMX) een 64 MB PC100 DIMM zitten en dat werkt prima, ook zit er zo'n 256KB extra cache strip op dus dat levert 512KB cache op.. -> extra speedy
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Verwijderd
hij kan 64 MB geheugen aan volgens het boekie .
Hmm na een bios update pakt hij ook die 64mb sdram hoor...Op zaterdag 03 februari 2001 11:53 schreef rick_h het volgende:
nou ja zeker... niks is zeker en zeker() niet bij die ouwe mobo'tjes.. ik had ook een ding met via vx-pro chipset, die herkende alleen maar dimms tot 32MB.. maar das volgens mij alleen een error in die vx-pro chipset.
Daarnaast heb ik wel es gehoord dat andere P1 mobo's maar tot 64MB kunnen cachen.. als je daarboven gaat wordt ie alleen maar trager ofzo..
Het beste is als iemand met exact hetzelfde mobo het kan bevestigen.
Vraag het anders aan de verkoper in de winkel.. en als het niet werkt of je dan je geld terug kunt krijgen (doen mze meestal niet -> tegoedbon..)
[edit] zo te lezen hebben er nu net een paar gereageerd die zo'n mobo hebbenDan zal het wel willen..
En aangezien je het gehuegen al hebt en niet speciaal hoeft te kopen.. probeer het gewoongeheugen gaat echt niet kapot. Check wel ff wat de handleiding van het mobo zegt over hetgebruik van simms en dimms tegelijkertijd. Bij sommige mobo's kan dit wel, bij anderen weer niet.
aleen het lastigste is om die te krijgen, het is een pcchips mobo en kijk ff voor de zekerheid op wims bios page
http://www.ping.de/bios
daar vind je dus ook de updates...
keigoeie pagina!!
suc6
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
dus ik kan het gewoon proberen als het erop aan komt ?
Kan wel, maar als je Tag RAM te smal is, kan hij maar max 64 MB in zijn cache handelen.Op woensdag 07 februari 2001 19:38 schreef pier het volgende:
Hij kan tot 192MB SDRAM komem zach ik toen ik het boekie nog een goed bestudeerde .
Zie deze uitleg. http://webopedia.lycos.com/TERM/t/tag_RAM.html
(Of ff tag RAM in www.google.com zoeken)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024