Toon posts:

Digitale Camera

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb fl. 750,- te besteden voor een digitale camera, ik wil graag dat deze camera een usb aansluiting heeft met 8 MB en 1 milj. pixels
Welke camera kan ik het beste aanschaffen?

Verwijderd

ja gooi op ik wil er ook een maar iets duurder rond fl 1500,-

Verwijderd

no longer available ;)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb de Canon Powershot S10 die kost iets van 1500-1600 en die bevalt zeer goed alleen de 8 MB flashcard is wat krap dus moet je een 32 MB flash card erbij nemen, je kan er best veel mee zoals foto aan elkaar plakken zodat je een panorama krijgt. voor de prijzen moet je maar even naar de pricewatch gaan.

PS: Kan je digital foto's gewoon bij de fotograaf laten afdrukken of moet je naar een speciale fotograaf

Verwijderd

ik d8 dus aan die nieuwe digital ixus s100 (zie ook andere post) ook iets van 1500 klein (foking creditcard!) en bijna dezelfde beeld klwaiteit als s10

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Ben tevreden met mijn Cybershot F55, kostte een fl. 1600,-
32 MB Memorystick..
Kan je digital foto's gewoon bij de fotograaf laten afdrukken of moet je naar een speciale fotograaf
Als je fotograaf over de apparatuur bezit dan kan het ja, gewoon een kwestie van rondvragen.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik zou toch wat meer proberen uit te trekken voor een digitale cam. Voor rond de 1200 gulden heb je een stuk meer keuze en kwaliteit: met een beetje goed zoeken kun je voor dat geld een 2,1 MPixel cam scoren

Ik heb zelf net een Canon Powershot S20 besteld (helaas nog niet in huis) maar die ligt iets boven het budget denk ik :)

Digital Ixus is heel mooi, en heel klein, maar ook weer vrij duur (1600 gulden ongeveer)

Verwijderd

je kan digitale foto's tegenwoordig mailen naar Presto of naar Albert Heijn. (en nog meer winkelketens) Die drukken ze dan af en dan kan je ze in de winkel op halen. Kosten vallen best mee.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik heb onlangs een onderzoek gedaan naar deze apparaten. Conclusie: Goed toestel voor weinig: Kodak 240, Anders een Sony Mavica, canon S10.

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Hallo,

Ik was afgelopen zaterdag bij Mediamarkt in Rotterdam en zag daar de Kodak DC290 voor 1777,- gulden(er komt geloof ik wel 15 of 25 gulden verwijderingsbijdrage bij). Dat is met 20 mb geheugen. Deze camera had een goede bedoordeling bij de test in CT!(In het maartnummer blz 110 e.v. met adviesprijs 2625,-)
Misschien de moeite van het overwegen waard als je toch niet met vakantie gaat en dus geld over hebt.

Verwijderd

RAF had een FUJI 600 voor ƒ 799 in de uitverkoop.
Voldoet aan jou eisen met uitzondering van USB.

Ik heb al een tijdje en ben er tevreden over, zeker voor die prijs.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Dus ik moet het mailen naar naar de hema of zo maar als ik dan 32 MB + 8 MB opstuur wordt wel een beetje veel kan ik dan niet de foto's op een cdtje burnen en dan gewoon opsturen enne 32 + 8 MB is toch wel ruim genoeg voor vakantie.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:38

ChUcKiE

Dus........

Das toch niet van die enorme schijtreclame:

. .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl . .nl en zo nog half uur door??

Onee das die van wanadoo en hema :( :(

/me haat teringreclames met van die blije gozers drin

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Pagina: 1