UT -> vage graphics

Pagina: 1
Acties:

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06 08:58
Ik heb een Hercules Prophet 2 MX. Als ik UT ga spelen(met laatste update) is in een cirkel rond mijn als een egale bruine kleur. Ik heb Dentonator 6.72, 6.35 en de Hercules 6.35 drivers geprobeerd, maar niks helpt.
Iemand een oplossing, want ik wil dit spel graag weer ens spelen.

Flickr

Verwijderd

Heb ik ook gehad. Probeer nog ff de laatste drivers te installeren. detonator nogwat.
Als ie het dan nog doet, dan moet je skin detail en world detail op medium zetten, dan ist over...Maarja dan ziet het er wel iets midner mooi uit, maar in ieder geval niet zon raar vlak.
ICQ me anders ff, ik draai regelmatig een servertje voor UT....kunnen we een keer knallen. :)

• rkrythe
heb je MSN? ICQ vond ik een beetje klote

Flickr

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Zet je IP gewoon hier neer ;)
Of ben je bang dat ze dan inbreken oid?

• rkrythe
via MSN kunnen we dan effe chatten

Flickr

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 12:42 schreef killer-b het volgende:
Heb ik ook gehad. Probeer nog ff de laatste drivers te installeren. detonator nogwat.
Als ie het dan nog doet, dan moet je skin detail en world detail op medium zetten, dan ist over...Maarja dan ziet het er wel iets midner mooi uit, maar in ieder geval niet zon raar vlak.
ICQ me anders ff, ik draai regelmatig een servertje voor UT....kunnen we een keer knallen. :)
dit heb ik ook gehad met mijn illegale ut versie; in high detail world & skin een vlak rondom mij...fix is idd de detail van beiden op medium te zetten...nu heb ik alles op high staan, heb immers UT goty voor fl. 50,= gekocht (bij bart smit blijken ze fl. 25,= te zijn :()

Verwijderd

neeee, geen ip hier....hehe
hek wel eens gedaan, dus als je zoekt vind je alsnog, maargoed :)

msn heb ik ook wel....
killer-b@planet.nl zoek daar maar op
Pagina: 1