Toon posts:

Inspiron 3800 touchpad probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Dell Inspiron 3800 laptop met 192 MB ram ( vandaag komt er nog 128 bij)
Ik heb hier windows 2003 op gezet. Draait super snel geen problemen mee behalve 1.
Als ik het touchpad gebruikt lijkt het net alsof de laptop heel druk bezig met iets, alleen dit is niet het geval. Als ik een ps2/usb muis erin stop werkt die wel gewoon snel. De muis beweegt met het touchpad heel schokkerig. Dit is meteen met de windows drivers merkbaar en met de Dell drivers.

Voor windows 2003 stond er 2000 op, toen was hier geen sprake van. Ik heb tevens de bios ge-update. Iemand bekend met dit probleem?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:37
Je zou ook kunnen proberen officiele drivers van je touchpad drivers te installeren ipv die van Dell of deze van de Dell site af te downloaden ipv van de cd te installeren als je dat al niet gedaan hebt..

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand misschien hoe je een bios terug flasht? ik heb het al geprobeerd om gewoon een oudere versie op flop te zetten en dan flashen, dan zegt het systeem dat het gebeurd is, alleen dit is niet het geval.