Toon posts:

rdw gegevens opvragen

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor een goede vriend die automonteur is maar ook zijn eigen garage heeft waar die wat bijverdient een programma gemaakt. Waarmee die van iedere auto de onderhoud historie bij kan houden. Niet zo zeer dat die geen geld heeft voor een bestaand programma, maar vond het wel een uitdaging eigenlijk om te doen. Maar mijn vraag is, hoe kan ik de RDW gegevens opvragen. Zoals je weleens op verzekering websites ziet. Iemand die mij daarbij kan helpen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Waarom vraag je het niet gewoon aan RDW zélf :? Edit: klik daar eens op "Digitale diensten".

[ Voor 23% gewijzigd door BalusC op 11-01-2007 09:34 ]

Verwijderd

hij moet dit aan hen vragen, want dan krijgt hij een token en klein program om dit te doen

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En lees dan voornamelijk de kolom rechts op de pagina: http://www.rdw.nl/nl/digi...ertuiggegevens_online.htm

Succes verder, je had zelf al kunnen bedenken dat dit eigenlijk niet voor Webdesign, Markup & Clientside Scripting geschikt is. In onze faq staat beschreven waarom niet :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.