Mijn logitech G15 toetsenbord is kapot, ik zoek de klantenservice van logitech om te bellen/mailen, weet iemand waar ik die kan vinden?? Ik kon niks vinden op de website van logitech (www.logitech.com)
Hokus pokus...gevonden
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Als je eventjes iets verder als je neus lang is had gekeken, had je onder aan de pagina en knop "contact opnemen" gevonden.
En niet alles hoeft in bold want ook in regular snappen we wat je bedoelt.
En niet alles hoeft in bold want ook in regular snappen we wat je bedoelt.
Allemachtig. Binnen twee seconden gevonden op Logitech.com. Onder aan de pagina staat levensgroot "contact opnemen"
Je registreren op GoT heeft waarschijnlijk langer geduurd
Je registreren op GoT heeft waarschijnlijk langer geduurd
[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 11-01-2007 08:34 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Welkom op GoT, only-logitech...
Mag ik je alsjeblieft wijzen op de GoT Registratievoorwaarden, waar je je zojuist accoord mee verklaard hebt. Deze eerste topic voldoet er van geen kanten aan namelijk.
- alleen voor een enkele vraag registreren in een community is nogal "not done"
- schreeuwen is niet nodig. We verstaan je vast wel zonder bold.
- we verwachten op GoT inderdaad dat je zelf doet wat je kunt voordat je hier post. Als de info die je zoekt nota bene te vinden is op de pagina die je als link vermeldt, dan heb je ergens de kanten er vanaf gelopen...
- algemeen: reclame bij defecten gaat via de leverancier, niet de fabrikant. Je hebt dus Logitech helemaal niet nodig, ga eens langs bij de winkel waar je dit geval vandaan hebt
Mag ik je alsjeblieft wijzen op de GoT Registratievoorwaarden, waar je je zojuist accoord mee verklaard hebt. Deze eerste topic voldoet er van geen kanten aan namelijk.
- alleen voor een enkele vraag registreren in een community is nogal "not done"
- schreeuwen is niet nodig. We verstaan je vast wel zonder bold.
- we verwachten op GoT inderdaad dat je zelf doet wat je kunt voordat je hier post. Als de info die je zoekt nota bene te vinden is op de pagina die je als link vermeldt, dan heb je ergens de kanten er vanaf gelopen...
- algemeen: reclame bij defecten gaat via de leverancier, niet de fabrikant. Je hebt dus Logitech helemaal niet nodig, ga eens langs bij de winkel waar je dit geval vandaan hebt
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()