Toon posts:

pagina centreren in dreamweaver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb een website gebouwd in dreamweaver en deze moet gecentreerd worden dit is niet zo moeilijk
maar er moet een horizontale balk als verlengstuk header bij uitrekken van pagina links en recht in beeld blijven dit heb ik gedaan door een table in een table te plaatsen en de buiteste table op 100 procent te zetten en op zich lukt dat maar als het er goed uitziet in i.explorer dan klopt het niet in firefox en viceversa.
toch zie ik sites genoeg waar dit wel lukt, weet iemand wat ik fout doe.
bvbd
Timy

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 02:05:
Hallo
Ik heb een website gebouwd in dreamweaver en deze moet gecentreerd worden dit is niet zo moeilijk
maar er moet een horizontale balk als verlengstuk header bij uitrekken van pagina links en recht in beeld blijven dit heb ik gedaan door een table in een table te plaatsen en de buiteste table op 100 procent te zetten en op zich lukt dat maar als het er goed uitziet in i.explorer dan klopt het niet in firefox en viceversa.
toch zie ik sites genoeg waar dit wel lukt, weet iemand wat ik fout doe.
bvbd
Timy
Misschien handig om je verhaal wat duidelijker op te schrijven. Ik snap zo niet wat je bedoeld en wat nou precies het probleem is.
Geef eens een voorbeeld van een site die heeft wat jij wilt, of paint het oid.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mo/Be
wat ik bedoel staat bij voorbeeld op http://www.selectia.com/ deinhoud gecentreerd en de blauwe balken links en rechts.
timpy

• Boelie-Boelie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09-2020
Centreren: www.simplebits.com/notebook/2004/09/08/centering.html

Die balk over het scherm kun je doen door een lange background-image van bijv. 1px breed horizontaal te repeaten, zie bijv. www.dmxzone.com/ShowDetail.asp?NewsId=5617 voor een uitleg van een vergelijkbare werkwijze (maar dan voor een gradient).

Cogito ergo dubito