Asus WL-500W Download Problemen

Pagina: 1
Acties:

• mvmoock
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-12-2025
Hallo,

Ik heb nu een aantal weken de Asus WL-500W in huis en werkt na wat klooien en hulp van forumgebruikers.
Nou heeft deze router de functie om te downloaden zonder dat je een computer nodig hebt. Dus ik moet bijvoorbeeld een torrent uploaden naar de router en die gaat hem dan downloaden op een aangeloten usb harde schijf.

Dit werkt niet.
Het programma wat er bij zit heet Download Master daar komen de torrent in ik zie ze maar ze blijven allemaal op queued staan...?

Terwijl ik in bijvoorbeeld Utorrent bij veel torrents zeker 15 peers haal geeft Download Master 0 aan.

Heeft iemand ervaring hiermee? Of kan mij helpen? Op de Asus forums komt deze vraag ook vaak langs maar niemand geeft antwoord :S?

Groeten Martijn

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:50

justifire

Shut up and squat !!

Probeer download master 1.1.2.4 eens i.c.m. nieuwste firmware.
Het werkt niet vlekkeloos ,torrent downloads blijven vaak op queued staan terwijl ze wel degenlijk downloaden.

Wat ik erg jammer vind is de snelheid waarmee gedownload word, dit is echt zo traag als dikke stront tegen een berg op.
Bovendien worden er maar 3 torrents gelijktijdig gedownload wat dus ook niet bepaald handig is.
Gisteren hele dag gedraaid, vandaag ook en nu pas 230MB binnengehaald :S

Nieuwe firmware en utilities (download master etc.) hier: http://hjem.tele2adsl.dk/klf/WL500W_Firmware1982.rar

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙