Toon posts:

Internetverbinding hapert bij downloaden met Xtorrent

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds begin deze week hapert mijn internetverbinding zodra ik met XTorrent (Beta 2, v25), torrents download.

De poort die ingesteld staat bij mij is 6881. Verder ben ik in het bezit van een Macbook, is de internetaansluiting wired en de provider is Chello.

Wie weet hier een oplossing voor?

btw: met Transmission blijft de internetverbinding intact.........

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Waarom gebruik je niet gewoon Transmission. Sinds zondag gebruik ik de laatste beta van Transmission en deze is een stuk sneller dan de laatste stable versie. Je kan altijd proberen om de standaard poort aan te passen. Natuurlijk niet vergeten om de OSX Firewall ook aan te passen.

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Topicstarter
Zware Unit schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:49:
Waarom gebruik je niet gewoon Transmission. Sinds zondag gebruik ik de laatste beta van Transmission en deze is een stuk sneller dan de laatste stable versie. Je kan altijd proberen om de standaard poort aan te passen. Natuurlijk niet vergeten om de OSX Firewall ook aan te passen.
Ben nu dus overgestapt op Transmission en dit programma werkt uitstekend. Vind het nog steeds wel vreemd dat het dus allemaal niet lukt met Xtorrent.

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Ik heb dit ook even gehad met Xtorrent, een aantal weken geleden. Had het ook alleen op mijn stage, en thuis nergens last van. Maargoed, nou deed internet op mn stage sowieso wel raar af en toe, dus ik weet niet of ik het alleen aan xtorrent kan toeschrijven.

Het is op een gegeven moment ook weer opgehouden, geen idee hoe. Ik ging er vanuit dat het een bug was die gefixed was in een nieuwe versie, maar als jij er nu last van hebt zal dat ook niet zo zijn denk ik...

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-01 10:54
Op zich is Xtorrent ook nog een beta, dus een raar probleempje af en toe is niet zo vreemd. Daarnaast is de Bittorrent-core van Xtorrent ook gebaseerd op Transmission, dus Transmission zou, in de uiteindelijke versie, niet per se beter moeten werken ;)

Daarnaast is Xtorrent érg makkelijk met de ingebouwde zoekmachine :P

Verwijderd

Heb sinds kort een MBP en wil nu ook overstappen van mn pc naar mn mac met downloaden.
Nu heb ik transmission en Xtorrent geprobeerd, maar als ik nog geen 10 sec. aan het downloaden ben klapt het internet eruit.
Heb al zitten googlen en forums afgestruind, maar ik kan nergens een oplossing vinden.
Weet zo niet wat ik aan mn router evt. moet aanpassen, op mn pc werkte alles altijd perfect.
Graag uitleg?

Verwijderd

Ook hier een happy switcher en door de positieve ervaringen van iedereen hier op GoT ook gekozen voor Transmission. Lukt allemaak prima maar ik krijg de poort niet open. Ik heb de FAQ uitgebreid doorgenomen, mn OS X firewall uitgezet, de poort in mijn router opengezet maar hij blijft staan op Stealth. Iemand hier een oplossing voor?

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
Waarom geen Azureus?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

chob: zou je misschien een nieuw topic willen openen voor je probleem? Het kapen van andermans topic met een ander probleem is niet echt handig :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.