Toon posts:

Kan niet branden met Pioneer 111D voor Xbox 360

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Helaas heb ik maar de eerste 5 schijfjes kunnen branden met mij Pioneer 111D brander en de volgende (bijna 20) ging de prullenbak in.

Mijn probleem:

Aan de brander licht niet, hoe weet ik dat ik heb hem ingeruilt nog steeds zelfde effect :?

Zowel met CloneCD als ImgBurn kan ik niet branden, bij CloneCD bengint hij niet en krijg ik fout melding van kan niet branden op PIONEER 111D nogwat... En bij ImgBurn soms verschillende meldingen één ervan heb ik even uitgetypt:

I/O error!

Device: [1:0:0] PIONEER DVD-RW DVR-111D 1.29 (E (ATA)
ScsiStatus: 0c02
Interpretation: Check Condition

CDB: 2A 00 00 00 01 E0 00 00 20 00
Interpretation: Write (10) - Sectors: 480 - 511

Sense Area: 70 00 04 00 00 00 00 0E 00 00 00 00 08 03 00 00 00 00 00 00 00 00
Interpretation: Logical Unit Communication CRC Error (Ultra0DMA/32)

Ik heb alles geprobeerd met andere IDE poorten, Master/slave cable select pc formateren...

Ik heb nu de boel zo staan:

primary IDE Master(SATA): WD 400 gb hdd
Secondary IDE Master(SATA): leeg
Third IDE Master(IDE): Pioneer 111D DVD-RW DV (firmware versie 1.19)(hij staat op cable select)
Third IDE Slave(IDE):Leeg
Fourth IDE Master: _NEC DVD_RW ND-4550A
Fourth IDE Slave: Maxtor 160 gb hdd

Met mijn NEC brander kan ik ook branden maar volgens de verkoper kon ik hem alleen gebruiken voor Samsung drives(heb ik zelf en werkt) maar niet op de Hitachi drives(niet geprobeerd)

Ik zit nu echt vast, ik heb werkelijk alles geprobeerd, ik hoop echt dat ik iets ben vergeten waardoor het misschien opgelost wordt, KAN IEMAND MIJ HELPEN??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 21:40

Wimo.

Shake and Bake!

Denk niet dat je hier over mag discussieren .. Als je over warez wil praten mag dat alleen in het gameboy copy topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
Is eigenlijk geen geschikte plek voor dit topic van je. Beetje raar verhaal met die verkoper van je. Maar ik denk dat je gewoon de juiste dvd'tjes moet hebben. Doe anders een firmware upgrade voor die Pioneer 111D (want ik heb die ook en doet het gewoon goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rstyled schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 01:11:
Is eigenlijk geen geschikte plek voor dit topic van je. Beetje raar verhaal met die verkoper van je. Maar ik denk dat je gewoon de juiste dvd'tjes moet hebben. Doe anders een firmware upgrade voor die Pioneer 111D (want ik heb die ook en doet het gewoon goed)
Ik heb nu de nieuwste firmware 1.19, ik ben nieuw hier, weet niet wat waar moet om precies te zijn, maar ik heb wel veel hulp nodig:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-10 23:13
Altijd verbatim schijven gebruiken en branden op 2.4speed. Verder firmware 1.29 of 1.23 gebruiken.

topic past btw beter thuis in opslag media sectie.

[ Voor 21% gewijzigd door PacinoAllstars op 11-01-2007 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
*knip*

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 15:29 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mij is altijd geleerd dat als je niet zelf voor je illegale dingen kunt zorgen dat je beter af bent met netjes betalen in de winkel. Idiot proof je games kunnen spelen met schoon geweten, altijd handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 11-01-2007 11:07 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik krijg juist last van me geweten als ik weer eens -60euro op me bankrekening zie maar dat is een ander verhaal

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-09 13:09
Yellow|A schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:06:
Mij is altijd geleerd dat als je niet zelf voor je illegale dingen kunt zorgen dat je beter af bent met netjes betalen in de winkel. Idiot proof je games kunnen spelen met schoon geweten, altijd handig.
wat hij doet is niet illegaal (1) en daarnaast speel ik liever 20 spellen voor hetzelfde geld (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

rstyled schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:26:
[...]

wat hij doet is niet illegaal (1) en daarnaast speel ik liever 20 spellen voor hetzelfde geld (2).
dit doet me wat denken aan mijn schooltijd...."maar wij hebben niet gevochten meneer! daarbij, hij is begonnen!"

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-10 23:13
Yellow|A schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:06:
Beetje onzin, aangezien het puur een vraag is over het maken van back-ups. Hoeveel topics zijn er wel niet in de search over het branden en testen van dvd burners + de media etc? Of zijn die mensen nu ook opeens illegaal bezig?

Sterker nog, er staat nergens dat het om spellen gaat. Puur om dvd's voor de 360 , dus films of what so ever. ;)

TS lukken single layer dvd's? En als je bijvoorbeeld een film op dual layer brand?
Stoppen de dvd's steeds op 51% met branden? Indien dit gebeurt is je layer breaker fout ingesteld.

[ Voor 8% gewijzigd door PacinoAllstars op 11-01-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met vragen over het maken van 'backups' zijn we hier niet blij. Misschien dat jij het voor een legitiem doel gebruiken wilt, maar anderen die dit topic met de search vinden misschien niet.

Links naar sites plaatsen die dit soort dingen uitleggen is ook niet de bedoeling. Pas daar de volgende keer mee op, want je kan er een waarschuwing voor krijgen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.