Toon posts:

Accu problemen met Acer Travelmate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede Avond!

Ik heb sinds een aantal weken het probleem dat mijn laptop niet meer oplaad en dus ook niet meer met de accu alleen kan draaien...

Maar voordat ik direct een nieuwe accu ga bestellen, wil ik eerst duidelijkheid hebben of het aan de accu ligt of dat er andere problemen kunnen zijn...

Het type laptop:
Acer Travelmate 634 LC

Ongeveer 2 a 3 jaar oud

p4 1,6
512 mb intern

Probleem is dus dat de accu niet oplaad en ik alleen met het netstroom me laptop kan gebruiken.

Hoop op veel handige reacties van jullie!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat voor accu is het? Lithium-ion of NiMH? Er zijn een aantal topics waarin gesuggereerd wordt om NiMH batterijen in de vriezer te leggen, die zijn te vinden via de zoekfunctie. Alleen of dat je batterij nog lang extra leven geeft?

Heb je al gekeken hoe veel een nieuwe batterij kost, en of die nog wel verkrijgbaar zijn?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
'het is een Lithium Ion accu, 4000mAh, 14.8V

Deze accu is nog te verkrijgen. alleen wil ik eerst zeker weten dat het aan de accu ligt, en niet aan me laptop dat daar iets niet goed zit zodat die niet meer oplaad.

Nieuwe accu kost rond de 120 euro.

Verwijderd

Topicstarter
hebben er nog andere mensen ideeén over de accu?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

2 tot 3 jaar is wel een normale levensduur voor een accu, dus als je echt op de accu moet kunnen werken, dan zou ik er gewoon een bestellen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.