Toon posts:

Kpn experia box

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik heb een vraagje, ik ben in het bezit van een internet plus bellen abbonement van KPN.
En heb bij die abbonement een Experia box gekregen, deze werkt naar behoren maar ik had toch een vraag.

Er zit een wireless functie op dat apparaat, maar nu wil ik met de computer die verbonden is d.m.v een utp kabel aan de experia box in loggen op deze Experia box.
En dan zou ik graag voor elkaar krijgen dat ik met die wireless functie op zoek kan naar draadloze netwerken.................(beveiligd of niet).

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

B.v.d

Verwijderd

Word niet wat..... Het is een accespoint en geen wireless nic. Met andere firmware kan t mischien wel maar succes met het vinden daar van!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:02

Pinjataaa

Hit me!

Dan moet je er nog een kastje (accespoint) tussen zetten.. zoals ruckmilder als zegt.

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:28
Helaas, dat is niet mogelijk met deze firmware. Echter heb je de huidige firmware wel nodig om goed van het VoIP platform gebruik te kunnen maken. Ik neem aan dat je de zwarte ST780 hebt. Je zou eventueel kunnen kijken in de modem, maar ik moet wel daarbij zeggen dat de IPB helpdesk het niet ondersteunt, endus, als het fout gaat, je wel problemen hebt (alhoewel een reset wel voldoende zou moeten zijn om het weer aan de praat te krijgen).

Modem openen doe je dmv: 192.168.1.254.
De firmware die erop zit is een customized versie voor KPN, er is dus geen andere firmware beschikbaar voor dit apparaat.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.