Emiel1984 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:31:
Vanmiddag even naar Nijkerk gereden om mijn telefoon te laten maken. Deze deed het inmiddels al een week niet meer. Had eerst naar SE gebeld en die hadden mij het telefoonnummer gegeven van een reparatie\winkel in Nijkerk.
Deze had niet de K800i onderdelen op voorraad maar heb deze toch maar weggebracht gezien Nijkerk al 30 minuten rijden is. Heb bij de winkel zelf gelukkig kunnen regelen dat ze na de reparatie de telefoon opsturen !!

. De reparatie zou ongeveer een week duren omdat de onderdelen dus niet op voorraad waren.
Gister was eindelijk mijn telefoon gerepareerd

. Ik heb de telefoon dus gister opgehaalt want blijbaar wisten ze niet meer van de afspraak af om het toestel op te sturen. Ik had geen gedult meer om met het bedrijf in contact te komen om dit weer recht te zetten. Ben er dus maar naartoe gereden.
Mijn minpunten

samengevat over de reparatieservice;
- Niet klantvriendelijk aan de telefoon. Ik moest maar wachten, totaal geen oplossingen zoeken voor de klant.
- Geen toestel lenen moge
nlijk (zelfs niet na meer dan 3 weken wachten)
- Na veel gezeur bij SE
NL, een zogenaamt excuus-cadeautje gekregen die hun minder kostte dan de belkosten voor mij naar SE
nl waren. Stuur dan niks denk ik dan.
- Totaal geen moge
nlijkheid om te zien wat de status is van je telefoon. Het 'bonnetje' gaf echter een wel een nummer aan om in te vullen op de website maar deze service werkte niet.
- Er zou bij het ophalen een reparatieoverzicht meegegeven worden waarop ik dan zou zien dat er een klacht over was gekomen. Bij het ophalen bleek dit ineens niet moge
nlijk te zijn. Ze waren ook nogal vaag over wat ze nu precies gedaan hadden met de telefoon.
pluspunt.
- Telefoon is iig weer terug en gerepareerd.
- Weet nu dat ik niet meer op SE's service hoef te rekenen.