PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Mijn ''oude'' K800i, gekocht toen die nét uit was, heeft ook 950mAh, dus gewoon een foutje in de startpostLieuwe15 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:05:
Ik heb een kleine verandering voor de startpost. Ik merk net dat in mijn k800i, vers gekocht, week geleden ongeveer, Daar zit een 950mAh Accu in ipv een 900mAh, zullen ze wel geupdate hebben.
Verwijderd
Mijn SE K800i (geleverd augustus 2006) laat nu alleen nog maar de letters a-g zien. h-z + 0-9 enz... laat hij allemaal niet meer zien
Dit is zowel in het menu als bij smsjes en contacten lijst.
Je kunt dus wel stellen dat deze praktish onbruikbaar is
Ik ga vanmiddag proberen een software update te draaien, maar heeft iemand voor die tijd nog een idee wat het kan zijn ?
Het was opeens toen ik hem uit mn broekzak haalde, dus niet na laten vallen ofzo.
Is hij dood of gewoon gek ?
Thanks
Zet hem eens uit en daarna weer aan?Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:26:
Ik heb een nogal irritand probleem.
Mijn SE K800i (geleverd augustus 2006) laat nu alleen nog maar de letters a-g zien. h-z + 0-9 enz... laat hij allemaal niet meer zien
Ik ga vanmiddag proberen een software update te draaien, maar heeft iemand voor die tijd nog een idee wat het kan zijn ?
Het was opeens toen ik hem uit mn broekzak haalde, dus niet na laten vallen ofzo.
Thanks
Verwijderd
sorry dat ik dat niet vermeld heb.
Heb ook aal een nacht de accu eruit gelaten.
Sim kaart vervangen M2 stick eruit.
Niks helpt.
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt, ik lees vanochtend je stukje en wat denk je.... Nu doet mijn speaker het ook niet meer. En dan heb ik het over de oor-speaker, niet de luidspeaker. Dus ik kan nu alleen maar bellen op luidspeaker stand of via de headphoneVerwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:36:
Hallo,
Ik heb een klein probleempje mijn mijn SE K800i, wanneer ik mijn headset HPM-82 uit mijn telefoon plug en ik wil bijvoorbeeld gewoon bellen met mijn telefoon bij mijn hoofd. Hoor ik helemaal niets. Pas als ik dan op meer >speaker AAN druk kan ik bellen.
Ook uit een aanzetten helpt niks, ander profile ook niet, batterij eruit, nada...
Heeft iemand met dit probleem de speaker weer aan de gang gekregen ? Of moet er een nieuwe speaker in, wat minder zou zijn aangezien ik geen garantie meer hebt.
[EDIT: Probleem opgelost. Heb de telefoon even open gebroken
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 09:45 ]
Kent iemand dit voorval?
Verwijderd
-Neem voor 2 min de batterij uit uw telefoon.
-Start uw computer opnieuw op
-Als Bluetooth gebruikt: vergewis u ervan dat bluetooth aanstaat op uw telefoon en dat de service "serielle poort" is ingeschakeld bij uw Bluetooth-Software
.....
Heb diet allemaal gedaan. meerdere malen. Het lukt me niet.
Heeft iemand dit zelfde probleem, of weet er iemand hoe dit op te lossen?
Je zou er me een groot plezier mee doen.
Groetjes ZEN
Verwijderd
-Neem voor 2 min de batterij uit uw telefoon.
-Start uw computer opnieuw op
-Als Bluetooth gebruikt: vergewis u ervan dat bluetooth aanstaat op uw telefoon en dat de service "serielle poort" is ingeschakeld bij uw Bluetooth-Software
.....
Heb diet allemaal gedaan. meerdere malen. Het lukt me niet.
Heeft iemand dit zelfde probleem, of weet er iemand hoe dit op te lossen?
Je zou er me een groot plezier mee doen.
Groetjes ZEN

Kijk eens op de K800 bij instellingen of hij bij bluetooth onder zichtbaarheid wel op 'telefoon tonen' staat, anders is hij idd onvindbaar
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Bij mij bleek uiteindelijk het probleem bij mijn bluetooth drivers op de pc te liggen. Na het verwijderen van bluetooth op mijn laptop en het vervolgens weer te installeren werkte de boel als vanouds.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 19:30:
Kan iemand me helpen? Ik Heb een K800i en die wil niet synken met Myphoneexplorer: Vroeger werkte het perfect samen. Een week geleden heb ik men GSM terug naar standaard instellingen moeten zetten en nu werkt hij niet meer met het programma MyPhoneExplorer. Heb vanalles gedaan. Uren en dagen zitten zoeken. Myphoneexplorer gedelete nieuwe versie erop. Bleutooth koppeling verwijderd en nieuwe gemaakt. Seriele Bleutooth poort aangemaakt. Maar niks werkt. Bij het opstarten van MyPhoneExplorer doe ik verbinden en ik krijg de melding "telefoon kan niet worden geidentificeerd" als ik naar opties ga en ik doe "zoek toestel" dan krijg ik een foutmelding "geen toestel gevonden"
[...]
Groetjes ZEN
De applicaties die ik gebruik zijn:
Gmail
Google Maps
Nav4all
Opera Mini
Yahoo! Go
Welke must-have java-applicaties hebben jullie?
ben benieuwd!
vanpeltje
Verwijderd
mig33, mig33plus of mig33plus ultimatevanpeltje schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 23:38:
...
Welke must-have java-applicaties hebben jullie?
...
- Chat with millions of other mig33 users
- Connect to MSN, Yahoo, AOL/ICQ
- Thousands of Chatrooms
- Cheap International VoIP Calls
- Cheap International SMS
- Share your credits with other users
- Refer friends & earn free credits of AUD$1.00 for each new member
http://www.getjar.com/sof...ricsson/K800/Search/mig33
MrAngry schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 00:15:
Ik heb als enige aanvulling dat ik momenteel af en toe de opera mini 4 beta gebruik, die heeft een interessante nieuwe interface. Wat is yahoo go?
Yahoo! Go
vanpeltje
Verwijderd
Verwijderd
Ben bij een KPN Business center geweeest. Ze hadden eerst een software update geprobeerd. geen effect.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:26:
Ik heb een nogal irritand probleem.
Thanks
Ze zouden hem opsturen. De volgende ochtend werdt ik gebeld dat ze hem toch zelf gerepareerd hadden.
Ze hebben de complete software vervangen en nu doet ie het weer
Deze valt uit, ongeacht of ik er ruw mee omga ( wat ik sowieso niet doe ) ofniet, hiermee bedoel ik of hij in mijn broekzak zit ofzo. Hij valt dus ook uit als hij ergens op de tafel ligt bijv.
Hij valt uit op willekeurige momenten: Vaak als ik hem pak om te kijken, dan staat ie dus gewoon uit en heb ik dus gesprekken gemist enzo: super irritant. Ook soms tijdens het bellen.
Ik heb een firmware update gedaan: hielp niet. De update overnieuw uitvoeren haalde ook niets uit.
Het lijkt mij dus een hardware probleem?
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
Ik heb hem nu 2 dagen, maar ik kom er niet uit.
Weet iemand hoe ik de wekker volume kan aanpassen ?
Want ik word echt niet makker op deze manier..
En af en toe komt er rechts van het "bereik metertje" een icoontje.
Iemand een idee ?
Voor de rest, een zeer mooie telefoon.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
wekker volume = ringtone volume
[ Voor 12% gewijzigd door Dani86 op 22-07-2007 17:42 ]
We hebben hier niet zo'n hoog ontvangst gehalte.
Mmh, voor de wekker volume is dat dus niet apart te regelen..
Jammer..
Misschien een mooie optie in de firmware
Thnx
[ Voor 34% gewijzigd door Wierdo_NL op 22-07-2007 17:44 ]
En ik word gebeld, dat ik niet in het plafond hang, omdat de telefoon gaat.
Maar dat ik wel gewekt wordt door de wekker ?
Of moet je dan echt gaan lopen emmeren met je ringtone, en je wekker ofzo ?
[ Voor 8% gewijzigd door rud op 22-07-2007 18:45 ]
Verwijderd
Je kunt dat zelfs ook nog instellen. Als je bij de wekker naar rechts gaat kun je kiezen wat de telefoon in stille modus moet doen met wekkers.QuiCk01 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:01:
Als je telefoon uitstaat gaat de wekker gewoon af. Je zou je telefoon ook op stil kunnen zetten dan gaat de wekker ook gewoon af.
Nu had ik een vraagje, ik heb hiervoor een Nokia gehad maakte veel gebruik van de beltoon 1x piepen op mijn werk. Deze optie mis ik echter op de K810i, heeft iemand hier een oplossing voor?
heb ook nog wel een vette Audi R8 Theme mocht daar interesse voor zijn?
Fly or Die
Of bedoel je een optie waarin je aangeeft dat ie maar 1 keer overgaat?
maar opzich is het wel een idee dat je 1 mp3 bestand maakt van 1 piepje en dat die dan afgespeeld wordt. maar dan moet hij dus niet 5 keer piepen ofzo, maar gewoon 1 keer.
Fly or Die
Thanks alvast voor de info!
Ik heb vanmorgen net een besteld bij de samenkopen actie (Sandisk Geheugen).Rio schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:15:
Heb hier wat mensen gezien met een 4GB MM2 kaartje. Die kan ik nog niet vinden via pricewatch. Waar hebben jullie 'm vandaan en voor hoeveel?
Hij is vanmorgen net toegevoegd, hij zit op een lage prijs, E 57,50.
ik heb hem wel af en toe in webshops gevonden, maar daar lagen de prijzen 65+.
Dat lijkt idd de beste oplossing. Als je een mp3 bestand maakt dat lang duurt dan begint ie niet opnieuw met afspelen bij het opnieuw overgaan, dus dit moet werken.N-E-R-D schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:01:
het probleem is: dat 1x piepen is een optie van de nokia, geen losse ringtone die je over kan zetten. je kan dus kiezen uit: ringtone, stil, 1x piepen, trillen enz.
maar opzich is het wel een idee dat je 1 mp3 bestand maakt van 1 piepje en dat die dan afgespeeld wordt. maar dan moet hij dus niet 5 keer piepen ofzo, maar gewoon 1 keer.
Hier staat ie in de pricewatchRio schreef op maandag 23 juli 2007 @ 13:15:
Heb hier wat mensen gezien met een 4GB MM2 kaartje. Die kan ik nog niet vinden via pricewatch. Waar hebben jullie 'm vandaan en voor hoeveel?
pricewatch: Sandisk SDMSM2-4096
Vraagje voor de mensen die hem al erin hebben zitten, draaien jullie de laatste firmware?
Linkje naar de aktie? Ik zie op samenkopen.net volgens mij alleen micro SD kaartjes?Lieuwe15 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 14:39:
[...]
Ik heb vanmorgen net een besteld bij de samenkopen actie (Sandisk Geheugen).
Hij is vanmorgen net toegevoegd, hij zit op een lage prijs, E 57,50.
ik heb hem wel af en toe in webshops gevonden, maar daar lagen de prijzen 65+.
Thanks! Verdekt opgesteld op Pricewatch. Incl verzenden kan ik hem dan net zo goed bij The Phone House kopen voor EUR 70.= Scheelt maar een paar euro.ParaNoya schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:20:
[...]
Hier staat ie in de pricewatch
pricewatch: Sandisk SDMSM2-4096
Vraagje voor de mensen die hem al erin hebben zitten, draaien jullie de laatste firmware?
http://www.matrixx-media....m24096e11m-gb-p-1800.html
Komt wel uit duitsland, maar ach moest ook nog DVD's hebben die zijn daar ook lekker goedkoop.
[ Voor 10% gewijzigd door ParaNoya op 24-07-2007 17:12 ]
Als je hem gelijk wilt kunnen halen: gesignaleerd in MediaMarkt Utrecht à 75,=.Rio schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:
[...]
Linkje naar de aktie? Ik zie op samenkopen.net volgens mij alleen micro SD kaartjes?
[...]
Thanks! Verdekt opgesteld op Pricewatch. Incl verzenden kan ik hem dan net zo goed bij The Phone House kopen voor EUR 70.= Scheelt maar een paar euro.
Gelijk ook een algemeen vraagje; van één van de MediaMarkt medewerkers kreeg ik te horen toen ik met zo'n 4GB kaartje in mijn handen stond dat "de K800i heel traag kan worden omdat 4GB zoveel ruimte is dat hij de andere programma's niet goed kan draaien; daarom kun je beter 1 of maximaal 2 GB nemen"; klonk me niet erg logisch in de oren, maar goed. (Het ging over mobiele telefoons in het algemeen, niet zo zeer de K800i specifiek.)
Ik vroeg me af..... klopt dit? Of is het een soort van klok/klepel hoax verhaal?
Dit omdat ik me bestelde K800i als veredelde mp3 speler wil gaan gebruiken en er graag een 4GB in wil stoppen. Thnxinadv.
Vandaag is mijn K800i overleden
Hij had al geruime tijd last van crashes en nu doet ie nix meer. Ga er morgen mee naar een SE servicepunt, misschien kunnen ze hem weer tot leven wekken.

http://www.samenkopen.net/action_products/165253/605718Rio schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:53:
[...]
Linkje naar de aktie? Ik zie op samenkopen.net volgens mij alleen micro SD kaartjes?
[...]
Thanks! Verdekt opgesteld op Pricewatch. Incl verzenden kan ik hem dan net zo goed bij The Phone House kopen voor EUR 70.= Scheelt maar een paar euro.
De link, het was een verzoekje bij die actie, heeft wel apart kopje gekregen, memorysticks dusja vandaar dat je hem niet vond.
Er zijn verscheidene mensen die al 4gig erin hebben, waar de k800i niet traag bij word, sommige telefoons worden naar mate er meer geheugen in zit traag, maar daar heeft de k800i geen last van.
Zijn er verder nog carkits die jullie aan kunnen raden?
Ik ben me een beetje aan het orienteren maar er is veel keus
Verwijderd
De foutmelding is http status 406.
Weet iemand waar dit mee te maken kan hebben
Verder heb ik ehm (via de officiele KPN-manier) SIMlock-vrij gemaakt. Binnen 1 dag had ik de instructies via de mail binnen, en nu kan ik er gewoon elke simkaart inpleuren... 't kan toch niet daaraan liggen dat m'n batterij zo kort meegaat?
Mijn K800i ging meestal wel idd 4 dagen mee, met bellen en Mp3 luisteren en foto's maken
Ik zorg altijd dat de batterij helemaal leeg is, en dat ik hem dan weer 100% oplaad. Of dit echt helpt qua battery life weet ik niet, maartoch
Ik heb zo'n station gekocht (ben naam even vergeten) en aangezien ik toch dagelijks dingen erop en eraf haal, zet ik het gewoon daarin. Nooit last van lege batterij en alles in een. Kan gebeld worden, bestandsoverdracht en laden in één.
It ain't stupid if it works!
Verwijderd
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag.ParaNoya schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 16:03:
Net m'n 4GB kaartje binnen gehad en in m'n K800i gepropt, en werkt als een trein. Ik heb de meest recente firmware draaien en de telefoon lijkt ook niet langzamer te zijn geworden. Kortom goeie aankoop voor nog geen 55 euro
Mvg; Dr. John
Al eerder gepost, maar ben in een goede bui vandaag.Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 01:48:
[...]
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag.
Mvg; Dr. John
http://www.matrixx-media....m24096e11m-gb-p-1800.html
Heb hem ook daar besteld zojuist.
Goed lezen, de verzendkosten naar NL zijn 7.90, maar goed lijkt me logisch wanneer je iets online bestelt dat er verzendkosten bij komen, niet?Lieuwe15 schreef op maandag 30 juli 2007 @ 11:51:
alleen je vergeet wel te melden dat er nog 10 euro verzendkosten overheenkomen..
Voor mij kwam het sowieso goed uit, moest naast m'n kaartje toch nog DVD's hebben die daar ook lekker goedkoop zijn. Dus om die verzendkosten kon ik me niet zo druk maken.
Ja...ik heb gister m'n K800 weer helemaal opgeladen en er de hele tijd niks mee gedaan om te zien op hoeveel procent de batterij zou staan...Die staat nu op 25% =S.... Er is dus echt iets mis. Garantie heb ik niet meer...dat wordt een nieuwe batterij kopen?!?!n00bdani86 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 22:19:
Met nieuwere firmware zou ie in principe beter met z'n batteryjuice om moeten gaan. Het ligt er ook aan wat je met je toestel doet.
Mijn K800i ging meestal wel idd 4 dagen mee, met bellen en Mp3 luisteren en foto's maken
Ik zorg altijd dat de batterij helemaal leeg is, en dat ik hem dan weer 100% oplaad. Of dit echt helpt qua battery life weet ik niet, maartoch
Heeft iemand daar tips voor? Moet ik een officiele SE-batterij halen? En waar moet ik op letten?
Verwijderd
Ik heb ooit gelezen dat je een li-ion accu kan regeneren door hem ontladen in de diepvriezer te leggen en dan op te laden. Weet niet of ik het zo precies goed zeg, maar je zou dat eens op kunnen zoeken.Wicked_Wy schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 05:07:
[...]
Heeft iemand daar tips voor? Moet ik een officiele SE-batterij halen? En waar moet ik op letten?
Mn K800 was laatst overleden ( zie post in topic ).
Ik had mn k800 vandaag weer terug met het gegeven: Firmware opnieuw geflashed, en er is een onderdeeltje vervangen. Welk onderdeel? "Dat kunnen we niet zeggen

Ik ben dus terug gegaan naar het service punt ( Teleworld, Kinkerstraat A'dam ). "O, doet ie het niet, dan gaan we hem weer opsturen meneer

Ze sturen hem op naar een so-called "DynaFix". Dus ik heb deze heren even een mail gestuurd, met daarin vraag om uitleg.
Waarom besteedt SE reparatie onder garantie uit aan dit soort beunhazen...
Ga ik een keertje een firmware update doen krijg ik na de update een error. Als ik hem opstart staat er configuratie fout
Zit nu opnieuw te updaten.. Hopelijk doet hij het strax wel
--- Edit 3 ---
Okay, hij doet het weer, net zeker iets verkeerd gedaan
[ Voor 32% gewijzigd door dragonzzzz op 01-08-2007 22:45 ]
DynaFix zijn an sich geen beunhazen hoor. Volgens mij besteden meer fabrieken dit aan hen uit.n00bdani86 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:49:
De k800i is voorzien van een lithium-polymer batterij.
Mn K800 was laatst overleden ( zie post in topic ).
Ik had mn k800 vandaag weer terug met het gegeven: Firmware opnieuw geflashed, en er is een onderdeeltje vervangen. Welk onderdeel? "Dat kunnen we niet zeggen". Anyway, na 5 minuten standby: K800i crashed en startte niet meer op!
Ik ben dus terug gegaan naar het service punt ( Teleworld, Kinkerstraat A'dam ). "O, doet ie het niet, dan gaan we hem weer opsturen meneer"
![]()
Ze sturen hem op naar een so-called "DynaFix". Dus ik heb deze heren even een mail gestuurd, met daarin vraag om uitleg.
Hmmz DynaFix, dan kan ik je niets dan sterkte toewensen. Zelf hele slechte ervaringen mee en als je op dit forum zoekt zul je zien dat ik niet de enige ben...n00bdani86 schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 17:49:
Geachte Hr/Mvr.
Ik heb vorige week mijn Sony Ericsson K800i naar "Teleworld" in Amsterdam gebracht. Mijn toestel crashte constant, of ging helemaal niet aan.
Het personeel van Teleworld heeft het toestel toen naar U opgestuurd. Deze kreeg ik vandaag terug, met de mededeling: "Software update uitgevoerd, onderdeeltje in toestel vervangen". Welk onderdeeltje werd echter niet verklaard. Na 3 minuten gebruik liet het toestel weer dezelfde symptomen zien. Ik heb het toestel dus weer teruggebracht naar Teleworld, en die sturen het weer naar U toe.
Mijn vraag is nu: Waarom kunt U de reparatie niet in één keer goed uitvoeren? En waarom wordt er niet aan de klant vermeld, welk onderdeel er vervangen is?
Groet,
D. van Hoeve.
En kreeg dit terug:
Goedemorgen mijnheer Van Hoeve,
Wij geven aan de servicebedrijven doorgaans correct door welke reparatie er aan een toestel werd uitgevoerd. Als u hierover meer informatie wenst, kunt u dit uiteraard altijd bij ons opvragen. Wij zetten deze informatie bewust niet op de servicebonnen, omdat over het algemeen de klant weinig kan met de technische benamingen van de vervangen onderdelen en wij hebben gemerkt dat dit vaak alleen maar tot meer vragen leidt.
Uiteraard is het ons streven om een toestel in een keer goed te repareren, maar het kan soms voorkomen dat de klacht nog steeds bestaat na de reparatie. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, is een goede klachtomschrijving dan ook onontbeerlijk. Ik adviseer u dan ook om bij Teleworld erop aan te dringen dat zij de klacht zo duidelijk mogelijk noteren, zodat wij een correcte diagnose kunnen stellen.
Uiteraard zullen we ons uiterste best doen om uw toestel in zo kort mogelijke tijd volledig gerepareerd retour te sturen.
Met vriendelijke groeten,
Best regards,
Dynafix Care B.V.
kees
Hmmz, volgens mij moeten Zíj als reparateurs een diagnose stellen?
Niet zo tof dat je de naam van de medewerker vermeld in je post, zo hoort dat niet, je zet namelijk gewoon zijn naam online! Niet doen, pas aub je bericht even aan...
Staat echter niks bij over simlock ofzo, zijn die Belgische toestellen gewoon simlockvrij zodat ik mijn Orange-simkaart er probleemloos in kan stoppen?
Verwijderd
Kan iemand mij misschien antwoord geven op de onderstaande vraag?
De heer ... geeft ineens niet meer thuis.
Onderwerp: Unlockaanvraag SonyEricsson K 800i
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: minart
Verzonden: zaterdag 4 augustus 2007 15:46
Aan: KPN Mobile
Onderwerp: RE: Unlockaanvraag SonyEricsson K 800i
Geachte heer ...,
Leuk die twee codes, mijn toetstel wil niet meer aan en geeft helemaal geen teken van leven meer.
Weet u misschien wat te doen?
In uw handleiding(die ik precies zo heb uitgevoerd!) hebt u het trouwens maar over één code, wat moet ik met de andere doen?
Graag een reactie van u.
met vriendelijke groet,
minart.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: KPN Mobile [mailto:noreply@kpn.com]
Verzonden: vrijdag 3 augustus 2007 13:06
Aan: Minart
Onderwerp: Unlockaanvraag SonyEricsson K 800i
Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden ontvingen wij uw aanvraag voor het 'unlocken' van uw mobiele telefoon. Dit betreft het toestel met het mobiele nummer 0......0 en het IMEI-nummer 3......... Hiervoor heeft u twee speciale codes nodig die uniek zijn voor uw toestel. Uw speciale codes zijn: ..... en .......
Unlock code: .....
Het unlocken gaat als volgt:
1. Plaats een 'vreemde' SIM-kaart in het toestel; (een SIM-kaart die wordt geweigerd door het toestel)
2. Druk met de navigatie stick 1x naar links, toets 2x *(STER) en nogmaals de navigatie stick 1x naar links,Wacht tot de melding: "Netwerk" verschijnt;
3. Selecteer nu op de [Kiezen];
Wacht tot de melding: "MNC2" verschijnt;
4. Selecteer nu op de [Kiezen];
Wacht tot de melding: "Voer NCK in" verschijnt;
5. Voer nu de code (...........................) in en bevestig met de [OK] toets;
6. Druk nu op de [CLR] toets om het menu te verlaten.
7. Het toestel is nu vrij van SIM lock.
Mogelijk heeft u dit bericht eerder ontvangen. Indien dit het geval is kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.
Ik vertrouw erop, u met deze informatie van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
...
Manager Klantenservice
Het indrukken van de aanknop resulteert wel in in het branden van een rood lampje bij de accu (zie je alleen als de achterklep er af is)
Iemand eerder van dit probleem gehoord?
(Volgens mij geeft SE altijd 24maanden garantie op de mobiele telefoons, en 12maanden op de acecsoires...mijne is 12maanden en 1 week oud, dus ik vermoed dat het via de garantie sws goed komt)
Verwijderd
Telefoon is niet stuk(led bij infrarood doet het toch nog?). Bios is beschadigt en dat heet bij een gsm eprom of erom geloof ik.
Ga maar naar http://www.wotanserver.com/en/ en download de wotanclient server daar kun je het er weer mee installeren. Infomatie hierover kun je wel google-len.
P.S. Mijn toestel heb ik weer aan de praat. Alleen weet ik nog niet waar de tweede code voor is.Graag info hierover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Alleen vraag ik me af of mijn bios kapot is, en niet gewoon iets anders. Ik bedoel, waarom zou mijn bios kapot zijn als dat ding uitstond, lijkt me logischer dat misschien iets anders kapot is gegaan...
Nou, eigenlijk klinkt het allemaal vrij onlogisch
Hoe zit het met garantie als ik iets met wotanserver ga doen?
Verwijderd
(als je een branded toestel hebt en je flasht firmware met Wotan ben je garantie kwijt, alleen erom update weet ik niet. De winkel stuurt hem op = 2 weken kwijt, valt wel onder garantie zover ik weet)
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 13:06 ]
Ik heb de aanwijzingen opgevolgd, maar als ik mijn telefoon inplug detecteert wotan niets. Windows popt een message op waaruit blijkt dat hij nieuwe hardware vind (Sony Ericsson Flash device), en dat hij drivers nodig heeft. Ik heb deze genegeert, omdat mijn k800i vroeger gewoon aan deze computer hing. (enige wat ik heb gedaan is pc suite verwijdert, en de pc suite for smartphones geinstalleerd). Volgens mij blijft de driver voor de k800i dan gewoon op de pc achter...Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:01:
Fixing a dead K800i
(als je een branded toestel hebt en je flasht firmware met Wotan ben je garantie kwijt, alleen erom update weet ik niet. De winkel stuurt hem op = 2 weken kwijt, valt wel onder garantie zover ik weet)
Verwijderd
Hier is de nederlandse
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2007 13:48 ]
Ik had de SE update service er op gezet voor mijn p1i, deze heb ik verwijderd en die van de k800i er op gezet. Vervolgens herhaald wat ze op de website zeiden, en ik kreeg weer die popup van SE Flashdisc found. Toen heb ik hem automatisch laten zoeken naar drivers, en dit resulteerde in niks. Elke keer als ik hem nu connect wordt er niet meer geroepen dat er niet geinstalleerde hardware is gevonden...
iemand een idee hoe ik dat terug krijg, het lukte me niet via add hardware wizard?
Verwijderd
- Ga naar configuratiescherm --> Systeem --> Hardware
- Klik op apparaatbeheer
- Klik op het +je bij USB-controllers
Staat er bij 1 van de drivers een geel uitroepteken?
Daarop klikken en hij vraagt om een driver te installeren.
Deze staat op je cd-rom, dus kun je op autom. zoeken klikken.
Hij werktVerwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:40:
![]()
- Ga naar configuratiescherm --> Systeem --> Hardware
- Klik op apparaatbeheer
- Klik op het +je bij USB-controllers
Staat er bij 1 van de drivers een geel uitroepteken?
Daarop klikken en hij vraagt om een driver te installeren.
Deze staat op je cd-rom, dus kun je op autom. zoeken klikken.
Ik heb het iets anders gedaan, via een mapje bij de SE update serivce directory. Maar ik weet ook waarom ik zoveel problemen had; de connector van de usbkabel pakt soms niet, dan moet ik een beetje wroeten voor hij pas goed connect. Als je scherm werkt is dit duidelijk zichtbaar aan het icoontje, maar als je scherm niet werkt dan schiet het niet op
Hartstikke bedankt voor alle hulp!
Daarvoor had hij het wel.
Vanmiddag heeft hij hem geflashed met SEUS en dat ging allemaal prima, maar het t9 woordenboek is niet terug gekomen. Weet een van jullie waar dit misschien aan ligt en hoe hij die woordenboek weer terug kan krijgen?
De t9 woordenboeken van engels, duits en frans zijn er nog wel..
Iemand een suggestie hoe dit op te lossen?
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Niet
Je telefoon opsturen naar een SE repair center of garantie regelen via winkel waar je hem gekocht hebt. Probleem heb ik ook gehad en ben hem 2 keer 1,5 kwijt geweest en nu is het wel weer goedIken374 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:24:
ALs ik de lowlands guide wil downloaden krijg ik na de download de error 'bewerking mislukt' terwijl het op een andere k800i en een w800i wel gewoon werkt. Het lijkt wel alsof het gedownloade programma niet kan worden weggeschreven op de phone terwijl er genoeg ruimte vrij is. Via de telefoon kan ik ook niet in mijn games en applicatie map kijken, zelfs niet na een master reset.
Iemand een suggestie hoe dit op te lossen?
@Radesh:Als je met je mobiel naar de volgende site gaat: wap.tunein.fm. Via deze site kan je momenteel ongeveer 50 radiozenders luisteren via streaming.
[ Voor 7% gewijzigd door Julius op 09-08-2007 23:47 ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Als 'ie past heb je een goede. Misschien is hij gebroken van binnen?Strikie schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 14:52:
Sinds een tijdje kan ik met mn usb kabel niet meer connecten.Ik heb het idee dat ik de verkeerde datakabel gebruik,mijne is licht grijs klopt dat?
Ja misschien wel,de computer herkend geen nieuwe hardware.Er gebeurd gewoon niets.Ik zal eens een nieuwe kabel bestellen.Rio schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 15:33:
[...]
Als 'ie past heb je een goede. Misschien is hij gebroken van binnen?
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Verwijderd
Topic doorgezocht op de tekst SMS maar kom mijn probleem niet tegen..
Wat ik dus heb is dit, als ik een SMS wil gaan versturen en ik klik op doorgaan, boem, WSOD en valt weg en start weer op, dit gebeurt ook als ik gewoon SMS open, niks typ en meteen op doorgaan klik, zelfde verhaal.
Ook als ik een Concept SMSje wil versturen, ook WSOD!!
Wie helpt me, ik ben echt waanhoopig
Verwijderd
Iemand hier ervaring mee? Heb hem al aan de Service Update gehangen, maakt geen verschil!
- backwards knop
- C(wis) - knop
- de 8 knop.
oftewel sms\mms en bellen is zo goed als onmogenlijk geworden. Zit nu niet in nl dus volgende week even langs de shop maar heeft eimand anders hier ook last van (gehad) ??
Edit::
Ik heb de telefoon al een complete reset gegeven...helaas daardoor ook veel persoonlijke data kwijtgeraakt helaas...
[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 14-08-2007 22:05 ]
[LTS][MTS][HTS]
Ook heb ik problemen met de USB verbinding. Zodra ik kies voor bestandsoverdracht dan herstart de telefoon en moet ik m'n pin weer geven. Ik kan met geen mogelijkheid de k800 met m'n pc verbinden. Als ik de USB kabel erin prik dan flikkert het scherm ook een keer of 5 van de gewone achtergrond naar het verbindingskeuze menu. Dus hij wisselt in 1sec 5x van en naar dat menu.
De firmware updaten lukt mij trouwens ook niet. Ik had het idee dat het komt omdat ik XP64bit gebruik en dat de helft van de sony software daar niet op werkt. Is dat een bekend probleem of is er goede alternatieve software om te flashen?
Verder heb ik m'n k800i trouwens zwemles gegeven

EDIT: Scherm is na een nachtje uit de telefoon te hebben gedroogd ook weer helemaal goed. Conclusie is dat je je k800 gerust mee kan nemen met zwemmen
[ Voor 5% gewijzigd door R-O-Y op 17-08-2007 15:53 ]
als je een paar zinnen door leest staat er :via WAP/GPRS is het éérste 'probleem' de hoge GPRS-osten.
moet het niet zijn 'GPRS-Kosten' ?
Geweldig, wat een ontdekking!Rudyyy schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:43:
ik zie een foutje in de TT staan bij Via Bluetooth internetten met je telefoon - Opera Mini
als je een paar zinnen door leest staat er :via WAP/GPRS is het éérste 'probleem' de hoge GPRS-osten.
Verwijderd
Thanks, daarom deed hij het bij mij nietRudyyy schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:43:
ik zie een foutje in de TT staan bij Via Bluetooth internetten met je telefoon - Opera Mini
Verwijderd
Al met al blijft dit een hele goede gsm.
Ik zou het leuker vinden als PAN eens apart vermeld werd, al heb ik dat wel wat beter onder de aandacht gebracht in mijn handleiding
Je hoeft alleen maar vanaf de K800 een PAN verbinding met je pc te maken en je hebt internet via bluetooth
Ook andere recente SE gsm's zoals de K810 en de P1 hebben de PAN functionaliteit.
Andersom werkt het net zo makkelijk, maak op je laptop een PAN verbinding met je mobiel en je kan onderweg internetten

Kleine toevoeging: Met XP SP2 heb je standaard PAN support, de meeste Acer laptops hebben bluetooth ingebouwd en dus ook PAN als SP2 erop staat
[ Voor 10% gewijzigd door Speedy-Andre op 20-08-2007 23:22 ]
Kijk eens welke firmware je hebt, in de startpost staat hoe dat moet en ook bij welke firmware(s) dit probleem optreedt, het is al een tijdje bekendVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 23:26:
Ikheb mijn k800i sinds april maar als ik op gesprek druk staat er niks, niet dat ik geen vrienden heb. maar ook als hij popup geeft van gemist gesprek ik druk erop staat er geen gemiste gesprekken, zou niet weten wat ik heb gedaan? Iemand idee?
Morgen maar even bellen met een servicepoint van SE in duiven, Even vragen of hun mij kunnen helpen. Het toestel is namelijk overkocht van iemand uit Noord Holland. Het toestel was toen nog geen 2 maand oud en scheelde mij 100 euro aanschafkosten(doe niet aan abbo
Afgelopen maanden veel plezier van gehad !! Tot na de eerste week op vakantie. Met de busreis deed het toestel al vreemd en deed de 8 toetste het ineens niet meer. een week later werkte geen enkele knop meer. Zal jullie wel even updaten over hoe ik dit eventueel ga oplossen. Hopenlijk hoef ik het toestel niet naar NH op te sturen voor garantie.
[LTS][MTS][HTS]
[LTS][MTS][HTS]
Weet je 100% zeker dat hetgeen je nu wil gaan posten waarde heeft? Post met mate; kwaliteit staat boven kwantiteit.