Toon posts:

Meer duidelijkheid over de 1950xt graag!

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar Tweakers' :P

Ik ga binnenkort een nieuw systeem aanschaffen en zou daar graag een Asus Radeon X1950XT 256MB bij willen kopen omdat die ook goed bij m'n budget past en hij werd me aangeraden door een vriend.
Maar wat me dus tegenvalt is dat er over deze kaart amper/geen reviews te vinden zijn, altijd wanneer ik ga googlen kom ik uiteindelijk weer uit bij een review van de x1950xtx en dat is dus 1 x teveel :P
In benchmarks ben ik nog ook nooit de 1950XT tegengekomen.
Ik heb uiteraard hier op het Tweakers forum ook nog even rondgezocht maar daar werd ik niet erg veel wijzer van behalve dat dit wel een goeie kaart is en wel een beetje te vergelijken is met kaart 'blablabla'
Ik zou graag echt duidelijke info willen over deze kaart en het liefst een link naar een benchmark waarin deze voorkomt (ik ben er tot nu toe nog geen tegengekomen) en misschien ook een uitleg waarom er zo ontzettend weinig info over deze kaart te vinden is?

Nog even voor de duidelijkheid, ik heb het over de Asus Radeon X1950XT 256MB, dus NIET de x1950XTX, veel mensen halen dat nogal eens door elkaar

Alvast bedankt :)

• PP7
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2022

PP7

http://www.tekbunker.com/...sion/index.php/t2067.html

http://www.hardwarezone.c...ew.php?id=2122&cid=3&pg=1

Hoe kom ik daar aan? Nou je hebt van die leuke haakjes in google, typ bv "x1950XT" dan weet je zeker dat google de XTX ers niet pakt. En verder helpt het woordje REVIEW nog wel eens om bij de zoekopdracht te zetten like: "x1950XT review"

Hopelijk heb je er wat aan

Verwijderd

PP7 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:37:
http://www.tekbunker.com/...sion/index.php/t2067.html

http://www.hardwarezone.c...ew.php?id=2122&cid=3&pg=1

Hoe kom ik daar aan? Nou je hebt van die leuke haakjes in google, typ bv "x1950XT" dan weet je zeker dat google de XTX ers niet pakt. En verder helpt het woordje REVIEW nog wel eens om bij de zoekopdracht te zetten like: "x1950XT review"

Hopelijk heb je er wat aan
Dat kun je die jongen ook niet kwalijk nemen want ook ik heb hier op tweakers nog geen FAQ gezien hoe te zoeken in Google :P

Maar ik denk dat je het antwoord nu al weet? Goeie kaart dus

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 17:19 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:15

Outerspace

Admin General Chat
Best PCI Express Card For ~$270
Radeon X1950 XT

Codename: R580+, 90-nanometer technology 48 Pixel shaders, Eight Vertex shaders, 16 Texture units, 16 Raster operations processors 256-bit external memory bus (512-bit internal ring bus) 625-MHz core, 900-MHz DDR (1800 MHz effective) Memory

The X1950 XT is an amazing deal at a $270 price point. Its core runs a mere 25 MHz slower than that of the X1950 XTX, and its memory runs a full 250-Mhz (effective) faster than the X1900 XTX. Translated into plain English, this is a blazing fast card - faster than the previous X1900 XTX champ, and fast enough to run at high resolutions with nice eye candy. The GeForce 7900 GTO is a nice card, but the X1950 XT's much higher memory speed ( 480-MHz effective faster than the GTO) pulls it ahead. You simply can't buy anything better at this price.
Misschien geeft dit een beetje inzicht over de XT :)

En bij Tomshardware.com kan je benchmarks vinden over de X1950XT :)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 11-01-2007 17:22 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Oh $#@$ wat voel ik me stom nu, ik gebruik die haakjes weleens als ik op een forum de zoekmachine gebruik, maar op google heb ik er nooit aan gedacht.
Sorry en bedankt, lijkt er dus op dat ik voor de 1950xt kan gaan :P

Edit:
Die tomshardware is dus een van die sites die ik al eerder had bekeken, maar daar kan ik toch echt geen 1950XT vinden hoor, alleen 1950XTX en de 1950Pro

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 17:33 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Outerspace quote THG nota bene over de XT 8)7

Duidelijk gevalletje zoekwerk :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.