Ik heb onderstaande code gebruikt in het eerste frame van de hoofdtijdlijn. Ik probeer afbeeldingen dynamisch in te laden. Dit lukt ook, wanneer ik onderstaande code gebruik.
loadMovie("images/awards/1.jpg", afbeelding1);
loadMovie("images/awards/2.jpg", afbeelding2);
loadMovie("images/awards/3.jpg", afbeelding3);
loadMovie("images/awards/4.jpg", afbeelding4);
maar zodra ik de code uitbreid zoals hieronder het geval is, worden de afbeeldingen niet meer getoond.
onEnterFrame = function(){
var totaalBytes:Number = afbeelding1.getBytesTotal() + afbeelding2.getBytesTotal() + afbeelding3.getBytesTotal() + afbeelding4.getBytesTotal();
trace (totaalBytes);
var loadedBytes:Number = afbeelding1.getBytesLoaded() + afbeelding2.getBytesLoaded() + afbeelding3.getBytesLoaded() + afbeelding4.getBytesLoaded();
trace (loadedBytes);
stop();
if (loadedBytes >= totaalBytes){
gotoAndPlay(2);
}
Nu begrijp ik niet waarom de afbeeldingen opeens dan niet worden getoond. Dit is ook het enige wat ik veranderd heb. Zodra ik de code weghaal, dan worden de afbeeldingen weer getoond. Het is echter wel zo, dat ik deze code beslist moet gebruiken (misschien zijn er enkele aanpassingen nodig?)
maar zodra ik de code uitbreid zoals hieronder het geval is, worden de afbeeldingen niet meer getoond.
onEnterFrame = function(){
var totaalBytes:Number = afbeelding1.getBytesTotal() + afbeelding2.getBytesTotal() + afbeelding3.getBytesTotal() + afbeelding4.getBytesTotal();
trace (totaalBytes);
var loadedBytes:Number = afbeelding1.getBytesLoaded() + afbeelding2.getBytesLoaded() + afbeelding3.getBytesLoaded() + afbeelding4.getBytesLoaded();
trace (loadedBytes);
stop();
if (loadedBytes >= totaalBytes){
gotoAndPlay(2);
}
Nu begrijp ik niet waarom de afbeeldingen opeens dan niet worden getoond. Dit is ook het enige wat ik veranderd heb. Zodra ik de code weghaal, dan worden de afbeeldingen weer getoond. Het is echter wel zo, dat ik deze code beslist moet gebruiken (misschien zijn er enkele aanpassingen nodig?)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 23:01 ]