Sinds dat ik een Asus Pw5 Dh Deluxe heb. Zie ik af en toe de hdd config disk. De schijf die dus niet bestaat. Ik was benieuwd wat et eigelijk is.
Geef eens een beetje meer info. Wat voor hdd configdisk is het? waar zie je die? wat zijn de specs? onder welk OS kom je dit tegen? Wat heb je al gedaan om het weg te krijgen/achterhalen waar het vandaan komt?
Het heet letterlijk config disk met wat 0000 er achter. Heb er verder niks aangedaan om het weg te krijgen omdat ik er geen last van heb. Was gewoon nieuwsgierig wat het is. Ene keer staat die er tussen en de andere keer niet.Ik gebuik verder winxp. Heb verder gegoogled kon er niks over vinden.Terw_Dan schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:22:
Geef eens een beetje meer info. Wat voor hdd configdisk is het? waar zie je die? wat zijn de specs? onder welk OS kom je dit tegen? Wat heb je al gedaan om het weg te krijgen/achterhalen waar het vandaan komt?
Systeem:
C2d E6600
Asus p5w dh deluxe
2 gig ddr2 geheugen.
Geforce 8800 gts
Maxtor 250 gig Sata 1
seagate 200 gig Pata
Seagte 320 gig Sata 2
[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 10-01-2007 22:43 ]
Kan je een screenshotje maken een keer want dit komt me echt totaal niet bekend voor, maar wel interessant!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Waar zie je het ding dan precies staan? Bij de rest van de drives in je explorer? Kijk dan eens bij diskmanagement om te zien of het niet gewoon een verborgen partitie is ofzo.jaaoie17 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:42:
[...]
Het heet letterlijk config disk met wat 0000 er achter. Heb er verder niks aangedaan om het weg te krijgen omdat ik er geen last van heb. Was gewoon nieuwsgierig wat het is. Ene keer staat die er tussen en de andere keer niet.Ik gebuik verder winxp. Heb verder gegoogled kon er niks over vinden.
Systeem:
C2d E6600
Asus p5w dh deluxe
2 gig ddr2 geheugen.
Geforce 8800 gts
Maxtor 250 gig Sata 1
seagate 200 gig Pata
Seagte 320 gig Sata 2
Ik heb dit ook, ik zie die in mijn raid setup staan.
port1 drive model: config disk serial #: FF____________0_8 size: 0.0GB
Ik zou hier wel vanaf willen graken, want als die schijven niet in raid0 staan kan ik xp niet installeren, de installatie wordt constant herhaald of ik krijg de melding "failed to launch operating system"
Ik zou graag OSX installeren op mijn pc, maar in raid0 gaat dit niet, dus nu zit ik wel met een probleem
port1 drive model: config disk serial #: FF____________0_8 size: 0.0GB
Ik zou hier wel vanaf willen graken, want als die schijven niet in raid0 staan kan ik xp niet installeren, de installatie wordt constant herhaald of ik krijg de melding "failed to launch operating system"
Ik zou graag OSX installeren op mijn pc, maar in raid0 gaat dit niet, dus nu zit ik wel met een probleem
Pagina: 1