Ik heb een stukje code om een meta refresh uit het DOM te halen.
Dit werkt prima, als ik view generated source bekjik, dan staat het er niet meer in. Echter blijft de
browser refreshen.
In mijn geval staat de refresh op 30 seconden.
De reden waarom ik de meta refresh gebruik is omdat ik non obtrusive wil werken, en zowel met JS uit als aan een functionele pagina wil hebben. Als JS ingeschakeld is, dan zal dmv Ajax de pagina om de x seconden worden aangepast, zo niet dan elke 30 seconden een refresh dmv. de meta refresh.
Iemand een idee waarom het niet werkt?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| function remove_meta_refresh() { var meta = document.getElementsByTagName('meta'); if(meta) { var i; for(i = 0; i < meta.length; i++) { if(meta[i].httpEquiv.toLowerCase() == 'refresh') { Element.remove(meta[i]); // Prototype functie break; } } } } |
Dit werkt prima, als ik view generated source bekjik, dan staat het er niet meer in. Echter blijft de
browser refreshen.
De reden waarom ik de meta refresh gebruik is omdat ik non obtrusive wil werken, en zowel met JS uit als aan een functionele pagina wil hebben. Als JS ingeschakeld is, dan zal dmv Ajax de pagina om de x seconden worden aangepast, zo niet dan elke 30 seconden een refresh dmv. de meta refresh.
Iemand een idee waarom het niet werkt?