Toon posts:

Coolermaster ATC-200 ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks de absurd hoge prijs sta ik op het punt om zo'n kassie te kopen. Zijn er tweakers die zo'n ding al hebben en zo ja, hoe bevalt ie? Zijn er bepaalde minpunten die het vermelden waard zijn? En hoe is het geluidsniveau?

Verwijderd

uit mooie kasten post gequote:
Coolermaster ATC-200 is mooi maar vind hem een beetje aan de kleine kant.. (3 grote drivebays en 2 kleintjes toch?) en er zit nog een nadeel aan die kast. of eigenlijk aan de drives die er in komen. ze zijn namelijk plastic en dus wit. je kan ze spuiten maar dan kan je wel fluiten naar de garantie.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Ja de kleur van je drives is het probleem met die kast..
Maar heb em wel vastgehad en hij is supermooi, en in mijn geval zit er ook genoeg ruimte in (3 grote drive bays en 2 kleine krijg ik niet eens vol en er zit veel HDD ruimte in ).

Flickr | Lego collectie

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik had in de Pczone gelezen dat er ook nog een stuk of vijf onzichtbare 3,5" inch bays waren die achter dat rooster zaten, daar zitten ook nog wat ventilatoren in

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
ja dat klopt genoeg plaats voor drives jammer dat die zo duur is ik wilde eigenlijk het kleine model kopen de atc-100 maar die is helaas niet te krijgen in nl. :(
http://www.coolermaster.com/products/atc/atc200.html

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, maar is er ook iemand die zo'n ding ook daadwerkelijk in zijn/haar bezit heeft?
Ik weet dat er een tijdje terug een posting stond van iemand die er een had besteld bij Comptechworld (niet meer te achterhalen m.b.v. search).

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-08 14:54
Hey Befkikker,
Misschien kan ik je helpen met het bezorgen van een link naar die topic!
Kijk hier eens misschien was het deze topic. Het lijkt mij van wel namelijk.
http://gathering.tweakers.net/Forum4/HTML/005349.html

Verwijderd

Topicstarter
Aha, het was Uitvreter die hem had besteld!
Tnx knu..uh...Witlof ;)

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:50

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Hij staat nog in bestelling, ik wilde een zwarte hebben, en dat is een stuk lastiger dan de meerkleurige.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Pagina: 1