Ik heb de faq gelezen en ja ik heb de qvl gezien. Maar daar staan maar 10 types op. Het kan toch niet zo zijn dat Asus maar 10 modules ondersteunt van de 1000 ofzo....
Er staat 0 keer corsair op wat toch echt het beste merk is...
Wel samsung en hynix en adata infinion allemaal merken waar ik nog nooit (incombi met geheugen positief van gehoord heb..) wil dit dus zeggen dat ik geen corsair moet kopen......
ik werk met een Asus p5b
En heb al uitgebreid gegoogled....
Mijn vraag is dus, moet ik nu wel of geen corsair kopen, aangezien er geen 1 module van corsair op de qvl staat, is het dan onverstandig om een corsair te kopen??
Heeft iemand al een Asus p5b incombi met een corsair werkt dit goed? (mij lijkt van wel want corsair is het beste merk toch??
het gaat om ddr2 geheugen met de snelheid pc5300/5400 667/675 mhz
Er staat 0 keer corsair op wat toch echt het beste merk is...
Wel samsung en hynix en adata infinion allemaal merken waar ik nog nooit (incombi met geheugen positief van gehoord heb..) wil dit dus zeggen dat ik geen corsair moet kopen......
ik werk met een Asus p5b
En heb al uitgebreid gegoogled....
Mijn vraag is dus, moet ik nu wel of geen corsair kopen, aangezien er geen 1 module van corsair op de qvl staat, is het dan onverstandig om een corsair te kopen??
Heeft iemand al een Asus p5b incombi met een corsair werkt dit goed? (mij lijkt van wel want corsair is het beste merk toch??
het gaat om ddr2 geheugen met de snelheid pc5300/5400 667/675 mhz
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 20:18 ]