Toon posts:

Geheugen asus

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de faq gelezen en ja ik heb de qvl gezien. Maar daar staan maar 10 types op. Het kan toch niet zo zijn dat Asus maar 10 modules ondersteunt van de 1000 ofzo....
Er staat 0 keer corsair op wat toch echt het beste merk is...
Wel samsung en hynix en adata infinion allemaal merken waar ik nog nooit (incombi met geheugen positief van gehoord heb..) wil dit dus zeggen dat ik geen corsair moet kopen......

ik werk met een Asus p5b
En heb al uitgebreid gegoogled....
Mijn vraag is dus, moet ik nu wel of geen corsair kopen, aangezien er geen 1 module van corsair op de qvl staat, is het dan onverstandig om een corsair te kopen??
Heeft iemand al een Asus p5b incombi met een corsair werkt dit goed? (mij lijkt van wel want corsair is het beste merk toch??
het gaat om ddr2 geheugen met de snelheid pc5300/5400 667/675 mhz

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 20:18 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:33
Wat is nu je vraag ?

Als je geheugen zoekt voor een specifiek mobo:
Haal gewoon Corsair op, mik dat erin, test het goed.
Werkt het goed, dan is het OK toch ?

Staat er op de Corsair site niet meer info over specifieke mobo's ?

[ Voor 95% gewijzigd door Hoyden op 10-01-2007 20:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo?? Ik bestel straks een complete pc en wil ik graag dat dit goed werkt, ik heb niet zo veel zin om onderdelen terug te sturen als tijdens het bouwen blijkt dat er iets niet werkt...

• Mushjkin
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:50
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:08:
Volgens de fijne mod die mijn topic geclosed heeft (dat doen ze hier veel te snel) ja ik heb de faq gelezen en ja ik heb de qvl gezien. Maar daar staan maar 10 types op. Het kan toch niet zo zijn dat Asus maar 10 modules ondersteunt van de 1000 ofzo....
Er staat 0 keer corsair op wat toch echt het beste merk is...
Wel samsung en hynix en adata infinion allemaal merken waar ik nog nooit (incombi met geheugen positief van gehoord heb..) wil dit dus zeggen dat ik geen corsair moet kopen......

ik werk met een Asus p5b
En heb al uitgebreid gegoogled....
Als een mod hier je topic closed,.... dan ligt meestal aan jezelf.

en wat je vraag betreft: (zover als mij duidelijk is)
Asus staat er om bekend dat het selectief qua geheugen is.
Ik gebruik alleen maar kingston.

en wat het beste is,....
een ferrari en ik samen is ook een dodelijke combi.
>:)

[ Voor 0% gewijzigd door Mushjkin op 10-01-2007 20:16 . Reden: en volgens mij is Ferrari de BESTE!! ]

(\__/)

• Mushjkin
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:14:
Hoezo?? Ik bestel straks een complete pc en wil ik graag dat dit goed werkt, ik heb niet zo veel zin om onderdelen terug te sturen als tijdens het bouwen blijkt dat er iets niet werkt...
Ga er per definitie ook vanuit dat als er een reactie is deze niet per definitie negatief hoeft te zijn.

(\__/)

Verwijderd

Topicstarter
Is ook niet negatief bedoelt hoor, ik zeg alleen maar dat ik graagh zeker wil weten of dit werk :D...
En kingston staat ook al niet op de ddr2 667mhz lijst (want 6400 is een beetje te duur voor dit systeem)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 20:17 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:14:
Je kunt natuurlijk ook de pc-toko vragen naar advies.
Je moet tenslotte geheugen hebben wat niet te duur is, goed verkrijgbaar is, en wat stabiel is.
Dat hoeft echt geen Corsair te zijn.

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:02

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• bibroni
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2024
Als je naar de site van Corsair gaat staat gelijk op de voorpagina een mogelijkheid om de compatibiliteit tussen Corsair en een mobo op te zoeken. Als je mobo daar niet bij staat zou ik het zeker niet doen!

There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.

• Mushjkin
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:16:
Is ook niet negatief bedoelt hoor, ik zeg alleen maar dat ik graagh zeker wil weten of dit werk :D...
En kingston staat ook al niet op de ddr2 667mhz lijst (want 6400 is een beetje te duur voor dit systeem)
Kingston 667 en 800 draait op alle pc's die ik tot nu toe geleverd heb aan klanten. (en dat zijn der nu pas een stuk of 1500 schat ik)

als je het beter weet mag je het zeggen.

(\__/)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Als je topic gesloten is en je opent het nog maar een keer zonder overleg, dan gaat dat topic zonder meer dicht. Bij deze...

Verder is de QVL niet uiterst lang nee, maar die DIMMs werken gegarandeerd. Andere DIMMs kunnen misschien werken, maar niemand garandeert dat. Hoe moeilijk is dat om te begrijpen :?

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.