Hallo (mede)-tweakers,
ik heb vorige week een nieuwe computer voor mn ouders inelkaar gezet. Alles werkte prima en er waren geen problemen.
Nu geeft de interne speaker echter sinds gister twee piepjes bij het afsluiten in windows xp. Hierbij blijft de computer in het afsluitscherm hangen (shutting down please wait en dergelijke).
Hierdoor was ik nogal verbaasd. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, misschien een van jullie wel?
Systeem specs zijn de volgende:
Asus M2V mobo
Amd Athlon 64 3200+
Asus x1300 128mb PCI-e
2x Western Digital 160 GB SATA
Corsair 1024 mb 533
Windows XP Home SP2 (blegh ik weet het)
Zoals ik al zei, ik heb geen flauw idee waar het mee te maken zou kunnen hebben. Zelf al een beetje rondgeklooit op google maar niets nuttigs kunnen vinden.
Als iemand ook maar enig idee heeft zou ik het graag willen horen.
Greetz,
SjakieDeBoer
ik heb vorige week een nieuwe computer voor mn ouders inelkaar gezet. Alles werkte prima en er waren geen problemen.
Nu geeft de interne speaker echter sinds gister twee piepjes bij het afsluiten in windows xp. Hierbij blijft de computer in het afsluitscherm hangen (shutting down please wait en dergelijke).
Hierdoor was ik nogal verbaasd. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, misschien een van jullie wel?
Systeem specs zijn de volgende:
Asus M2V mobo
Amd Athlon 64 3200+
Asus x1300 128mb PCI-e
2x Western Digital 160 GB SATA
Corsair 1024 mb 533
Windows XP Home SP2 (blegh ik weet het)
Zoals ik al zei, ik heb geen flauw idee waar het mee te maken zou kunnen hebben. Zelf al een beetje rondgeklooit op google maar niets nuttigs kunnen vinden.
Als iemand ook maar enig idee heeft zou ik het graag willen horen.
Greetz,
SjakieDeBoer