Toon posts:

Internet Explorer 7 ...?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon geen topic over Internet Explorer 7 vinden, dus start ik maar een nieuwe. :P

Ik heb namelijk een paar (kleine) problemen met de nieuwe explorer. Mijn vraag is dus of er meer mensen zijn met problemen?

Eén probleem is bijvoorbeeld dat ik niet meer kan FTP-en. Hij geeft de melding 'pagina niet gevonden'. Ik heb al geprobeerd om instellingen naar standaard te herstellen, en om een paar instellingen te veranderen, maar het helpt niet.

Een ander probleem (redelijk irritant probleem zelfs) is dat Outlook 2003 erg lang doet over mail openen. Hij doet er echt 10 seconden langer over dan normaal. Nu zal een deel van jullie zeggen '10 seconden? Who cares?', maar het is toch erg irritant als je erg veel mail hebt. :/

Dus zijn er meer mensen met (andere) problemen in IE 7?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen topics over IE7? Zat, maar niet gezocht.

Sinds wanneer is Outlook 2003 onderdeel van IE7? Heeft imho geen invloed op elkaar. En je FTP-probleem zit waarschijnlijk in aangepaste security-settings van de verschillende zones.

[ Voor 52% gewijzigd door MAX3400 op 10-01-2007 17:36 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

FTP kan je nog in een gewoon explorer venster doen, daar heb je geen Internet Explorer voor nodig. Gewoon in de adres balk typen: ftp://*****@ftp.WEBSITE.TLD

***** = username
WEBSITE.TLD = website waar je naartoe wilt ftp'en

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:35:
[...]

Geen topics over IE7? Zat, maar niet gezocht.

Sinds wanneer is Outlook 2003 onderdeel van IE7? Heeft imho geen invloed op elkaar.
W8 ff, ik bedoel algemene topic over IE7, topics die ik kan vinden over IE7 (final) gaan over één probleem, niet meerdere.

Zou het probleem met outlook 2003 dan wel iets te maken kunnen hebben met Avast? Die reageert ook iets trager sindsdien.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025

We are shaping the future

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:42:
[...]

W8 ff, ik bedoel algemene topic over IE7, topics die ik kan vinden over IE7 (final) gaan over één probleem, niet meerdere.

Zou het probleem met outlook 2003 dan wel iets te maken kunnen hebben met Avast? Die reageert ook iets trager sindsdien.
Geen idee waarom Outlook langzamer is. Ik vermoed dat onder de forum-FAQ vast te vinden is waarom ik het niet weet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:36:
FTP kan je nog in een gewoon explorer venster doen, daar heb je geen Internet Explorer voor nodig. Gewoon in de adres balk typen: ftp://*****@ftp.WEBSITE.TLD

***** = username
WEBSITE.TLD = website waar je naartoe wilt ftp'en
Werkt nog niet, geeft aan 'The operation timed out'. Op andere pc's doen de websites het wel.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het mag duidelijk zijn dat de topicstarter in zijn ongetwijfeld eindeloze zoektocht voor het starten van dit topic toch een aantal zaken over het hoofd heeft gezien; zo was Windows Clients - Policy een erg goede start geweest wat tot een veel beter topic had geleid. Het lijkt me in ieder geval een goed idee als je voor ieder probleem een separaat topic aanmaakt. Daarnaast lijkt wat beter gedocumenteerd vooronderzoek mij ook geen slecht idee :) Er komen in dit topic zoveel verschillend en ongetwijfeld ongerelateerde problemen voorbij dat dit een heel groot klein-dom-vragen topic gaat worden waar niemand enig voordeel aan heeft. Ik neem aan dat je er met bovengenoemde tips en policy wel uit moet komen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.