Toon posts:

Standaard email account wijzigen met reg key oid [Outlook03]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestes,

Is het mogelijk om wat reg keys aan te maken die je standaard mailaccount omgooien zonder dat je op iedere locatie (ik ben vaak onderweg met laptop) steeds in Outlook 2003 de settings handmatig hoeft te veranderen via het extra/emailaccounts/bestaande accounts weergeven/ menu?

Thnx in advance voor de info

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
Daar heb je toch de outlook profielen voor ?

Abort, Retry, Quake ???

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je dat niet ff aan de helpdesk van je werkgever vragen ofzo? Of is het je eigen laptop?
Modbreak:Lees ff de ts Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics voor je reageert.

[ Voor 39% gewijzigd door Lustucru op 10-01-2007 18:50 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-04 18:37

ODF

Dan maak je een tweede e-mail account aan voor als je extern bent die je dan niet automatisch laat controleren als je Outlook opstart.

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

Verwijderd

Topicstarter
ODF schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:38:
Dan maak je een tweede e-mail account aan voor als je extern bent die je dan niet automatisch laat controleren als je Outlook opstart.
Klopt, ik ben eigen baas en zit met 7 verschillende accounts in Outlook, waarvan ik inderdaad dubbele heb ingesteld, zonder ontvangen. Als je dag in, dag uit zit te werken, is het makkelijk om iets in te stellen dat je 1 klik doet en direct de goede account selecteert. Nu is het steeds ofwel in de mail zelf de goede afzender selecteren, of in de account settings. Ik kan me herinneren dat ik iemand zoiets wel eens heb zien doen met een reg bestand oid. Moet toch slim kunnen worden opgelost?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 18:00 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-07 21:11
Ah, meer relevante info.

Dan zijn outlook profielen niet ideaal, tenzij je als je buiten de deur bent, voor een specifieke opdrachtgever aan het werk bent. Dan kun je namelijk het opdrachtgever profiel kiezen.

Wat ik doe is geen outlook gebruiken. ;)
Zit in ongeveer dezelfde situatie als jij, maar maak gebruik van Thunderbird, en een extension, waardoor het meestal uit zichzelf goed gaat als ik reply. Is dacht ik of correct identity of virtual identity.

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
@ Azul, dank voor de info! Als ik echt met Outlook geen kant meer op kan ga ik inderdaad voor Thunderbird. De extensionnamen zijn iig erg waardevol; thnx!
Pagina: 1